RBW Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 TEST: Shuttle XPC G5 8300M Shuttle er godt kjent for sine mange SFF-modeller. I tillegg til en rekke barebone-varianter, tilbyr Shuttle også enkelte ferdigbygde maskiner. Vi har tatt en titt på en slik. Les artikkelen her Lenke til kommentar
steamr Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 For at tv kort skal kunne fungere med MCE 2k5 er det nødt til å ha en Hardware encoder. Derfor er deres alternativ til 450 kroner *litt* for billig valg som alternativ. Det beste replacement kortet ville vel vært Hauppauge 150 MCE, som er laget for media center pc'er. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Snakk om stiv pris. På dette oppsettet har jeg byttet RAM, skjermkort og harddisk med mye bedre alternativer. Pluss programvare og fjernkontrollen blir summen ca. den samme som for den ferdige Shuttle-boksen. Jeg vet hva JEG villa ha valgt... Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Snakk om stiv pris. På dette oppsettet har jeg byttet RAM, skjermkort og harddisk med mye bedre alternativer. Pluss programvare og fjernkontrollen blir summen ca. den samme som for den ferdige Shuttle-boksen. Jeg vet hva JEG villa ha valgt... Litt liten strømforsyning? 250W er ikke så mye med både et 6600GT 3,ghz P4, tv kort o.s.v Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 kanskje litt teit å ta minus på "få utbyggingsmuligheter"? er tross alt en xpc det der og ingen stor miditower atx/btw løsning Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Å i det hele tatt kalle X300SE for et "grafikkort" er jo bortimot en fornærmelse mot de ordentlige grafikkortene. Skjønner ikke at hw.no fikk levert maskinen til testing med dette kortet i første omgang... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vel, det var vel kanskje et standardoppsett som, komponentene tatt i betraktning, absolutt ikke er beregnet på spilling. Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 da bygger man heller selv, å bygge en shuttle er SVÆRT lett, alt av kabler er jo ferdig tilkoblet(fra kabinett til hovedkort) trenger bare sette inn cpu,ram,skjermkort hardisker dvd osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå