HoaXed Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Heisann.. Har nå fått 6'er i to krl prøver dette halvåret, men alikavell er ikke lærern overbevist på at jeg er en 6'er elev, dette innebærer da at jeg må levere ett skriftli prosjekt på 5 dager.. For å få 6'er på vitnemålet må jeg dermed få 6'er her.. .. Noen som har forslag på emner som kan intresere en lærer..? På forhånd takk Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hva med forskjeller og likheter mellom forskjellige religioner? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 "Derfor er ideen om en gud latterlig". Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hva med forskjeller og likheter mellom forskjellige religioner? God ide, ville satsa på den jeg Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Du kunne skrevet om islam. myter og fakta. Gjøre rede for missforståelser og feiltokninger. Her kan du dra inn masse! Emnet her kan gjøres ganske omfattende med spørreundersøkelser med analyser. Du må gjøre got rede for stoffet og vanlige oppfatninger/missoppfatninger. KAn fort bli veldig omfattende, men gidder du jobbe sykt mye og klarer det, er dette i mine øyne et 6er emne Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Du kunne skrevet om islam. myter og fakta. Gjøre rede for missforståelser og feiltokninger. Her kan du dra inn masse! Emnet her kan gjøres ganske omfattende med spørreundersøkelser med analyser. Du må gjøre got rede for stoffet og vanlige oppfatninger/missoppfatninger. KAn fort bli veldig omfattende, men gidder du jobbe sykt mye og klarer det, er dette i mine øyne et 6er emne Må si meg enig der Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er læreren religiøs (les: kristen) kan du jo skrive om f.eks hinduisme og drøfte problemene rundt kastesystemet... Har læreren et mer åpent livssyn anbefaler jeg å skrive om satanisme og mytene og missoppfattelsene rundt, det er ganske spennende faktisk.. Lykke til Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Heisann.. Takker for alle tips.. Og skal gå gjennom alle de, men har akkuratt nå bare fått tatt for meg to emner(Se eget dokument), og vill gjerne ha tilbake meldinger på de to emnene eventuelt tips og råd.. Har ikke så god frist på meg, fikk vite dette på Fredag, og skal leveres til onsdagen nå.. Men slipper unna med at det egentlig ikke bør være mer enn fire sider.. Men har tenkt å gjøre dte mer omfattende en det, etter at det egentlig står om en karakter .. Har også drevi MYE med prosjekt i 8'ende og 9'ende, og vet hva som skal til.. Mye arbeid.. Vi hadde nemlig ett prøve prosjekt her i Fredrikstad Kommuine som gikk ut på at all undervisning i Krl og Samfunsfag skulle foregå p ådata, altså prosjekt annenhver uke, og masse innleveringer.. Krl_emner.doc Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Skal nå jobbe i hele dag og i morra med dette prosjektet så har nå egentlig bestemt meg for hvem jeg skal gå for, Går for nummer 1 i dokuentet over.. Ettr at det andre temaet vill ta for lang tid desverre Men vis noen ennå har innvendinger eller råd, tar jeg de veeldig gått mot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå