pr0xy H4xx0r Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 visst du skal selge så foøreslår eg at du gjer da på www.mopedportalen.com Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hva i all verden er det som står bak den? Håper inderlig det ikke er en TS hehe, jo, det er det, en kamerat av meg sin Sorry to say, den TS'en var forferdelig stygg Men din var fin! Jeg liker Derbi Senda/x-race osv'ene... ja, har aldri likt TS noe særlig selv takk hey, det er min ts som står baki der. funker fint den, kommer meg no til skulen og rema 1000. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Hva i all verden er det som står bak den? Håper inderlig det ikke er en TS hehe, jo, det er det, en kamerat av meg sin Sorry to say, den TS'en var forferdelig stygg Men din var fin! Jeg liker Derbi Senda/x-race osv'ene... ja, har aldri likt TS noe særlig selv takk hey, det er min ts som står baki der. funker fint den, kommer meg no til skulen og rema 1000. hahaha da er no bra at da går på fram Lenke til kommentar
TDK Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hva i all verden er det som står bak den? Håper inderlig det ikke er en TS hehe, jo, det er det, en kamerat av meg sin Sorry to say, den TS'en var forferdelig stygg Men din var fin! Jeg liker Derbi Senda/x-race osv'ene... ja, har aldri likt TS noe særlig selv takk hey, det er min ts som står baki der. funker fint den, kommer meg no til skulen og rema 1000. Joa, funker helt sikkert fint som transportmiddel, men jeg likte ikke kombinasjonen av sykkel/''duke'' lykt (eller whatever)... No offence Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Her er min moped. Jeg har denne trimmen: 50mm sylinder malossi 21mm forgasser dellorto fasmam effanleg Har tenkt og kjøpe i neste uke: trimclutch trimveiv powerfilter trimreedventil vacumbox Lenke til kommentar
Fiesta^^ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 likte den X-Racen til pr0xy H4xx0r Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva er trimclutch til moped?? Det som tilsvarer sinter til bil? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva er trimclutch til moped?? Det som tilsvarer sinter til bil? Trim Clutch = Forsterket Clutch. Bare forsterkede fjører og plater bare... Lenke til kommentar
wehee Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 post bilde av din sommerklare moped her, gjerne ta med info om trim moped?! er jo mc man skal kjøre om sommeren Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva med de som ikke er gamle nok til å kjøre MC, men vil ha litt større frihet? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det er jo svinaktig dyrt, men enig med deg der ja... Holdt på å gjøre det selv, men kjøpte en moped å trimma den. Går nesten (bare nesten) like bra som en lett.. Ikke anbefalt!!!! Men en vanlig person uten interesse for masse teori+++ vil ta lett mc lappen... Men nå blir det jo muligheter for det, siden mopedlappen stiger som bare det, så lønner det seg snart å ta lett mc lappen Lenke til kommentar
wehee Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 syns ikke det går helt å sammenligne mc med trimmet moped.. mc lappen er dyrt ja, men verdt hver eneste krone. "to drive a motor bike is the closest you can get to flying, without leaving the ground".... eller no sånnt Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 likte den X-Racen til pr0xy H4xx0r takk Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Endret 15. mai 2005 av ghrr Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Oj den va kul! ka en sånn kosta for noke ca..? Den opperste? ka merke det e og forresten? Endret 15. mai 2005 av alexsnader Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Oj den va kul! ka en sånn kosta for noke ca..?Den opperste? ka merke det e og forresten? det er en honda mt5 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Hvilket merke ? :O Største råner kjerra i byen ;D Men det var den nest styggeste mtèn jeg noengang har sett... tom. potta var drit Mye skal du ha for den Endret 17. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå