flodhest Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ah, mange takk. Hvem vet? Kanskje støvet på rommet mitt har vært på månen? "hø-hø" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vi hadde ikke så mange felles interresser eller andre ting felles at det gjorde noe. Kanskje ikke så rart, siden du støvsuger huset hennes frivillig.. Jeg støvsuget rommet hennes, fordi det så gyselig ut. Riktig. Lenke til kommentar
1447 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Innholdet i det vi kaller for normale "hybelkaniner" er faktisk 80% døde hudceller. Tenk på det du Endret 1. mai 2005 av 1447 Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ser ut til at jeg ikke er den eneste som plages av støv! Det at hudcellene står for mesteparten sjokkerer! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Her er et nærbilde av en hybelkanin. Bildet ble tatt da jeg hjalp en kamerat å flytte ut av en hybel han ikke hadde vasket på tre år. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hmm... Jeg har allerede både astma og allergi, så man kan si at jeg har gitt opp å vaske så ofte som jeg burde. :-/ Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Petermann: Glad i å røyte han derre kameraten din... Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Haha jeg har det på samme måte! Støvet bare tårner seg opp! Aner ikke hvor det kommer fra Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 det er bedre med litt støv i krokene en et rent helvete Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 En gang jeg var hos en forhenværende vennine måtte jeg bare gå på leting efter støvsugeren, jeg bare orket ikke å se det så skittent. :!: :!: :!: Verste er at det er helt seriøst... veit ikke helt jeg,hva som er værst,at du gjorde det,eller at du fortsatt husker det Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Personlig kan jeg heller ikke fordra skitne steder. Bare orker det ikke. en kompis av meg pleide å ha så møkkete do at jeg ikke engang ville stå og tisse i den..... så holdt meg til jeg kunne komme meg hjem til meg selv... rønning familien sier jeg bare... Finnes ikke værre do, stiller meg heller midt på veien og pisser- Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg har alltid utrolig mye støv på rommet, og fordi jeg må gå gjennom gangen vi plasserer skoa i hver gang jeg skal på do samler det seg en del sand der tilslutt også. har mast om å få det store rommet, men neida det skal lillesøstra mi på 10 få, sitter med 6 eller 7 kvadratmeter jeg klarer ikke å støvsuge heller, begynner alltid å klø noe så innmari, sikkert fordi jeg har litt middallergi elns Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 du bør støvsuge, kan utvikle asma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå