henrik_s Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg bare spør her Ja, på soverommet mitt er det alltid veldig masse støv, og jeg må støvsuge ofte. Har dere noen anelse hvor alt kommer fra? dyna? PC'en? Endret 30. april 2005 av h3nrik Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det hjelper ikke å støvsuge. Du må vaske... grundig Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 jepp, større sjanse for at det forsvinner visst du vasker skikkeligt Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Og støvet kommer ikke fra pc'en. Kommer vel stort sett fra tekstiler og fra deg. Hud, flass og hår mm. Koselig å tenke på? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Og støvet kommer ikke fra pc'en. Kommer vel stort sett fra tekstiler og fra deg. Hud, flass og hår mm. Koselig å tenke på? ja, masse av støvet kommer vell fra klær Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) men hvis jeg vasker alt? det kommer jo tilbake igjen, eller? Endret 30. april 2005 av h3nrik Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 men hvis jeg vasker alt? det kommer jo tilbake igjen, eller? Jepp, så må du vaske på nytt. Det er en ond sirkel du aldri kommer ut av Jeg vasker forresten gulvet 4-5 ganger i uka pga allergi. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Mamma støvsuger hver dag, så kommer jo vaske/hushjelpen å vasker grundig en gang i uken. PCer bidrar vel ikke direkte til støvproduskjonen, men viftene gjør at de er med på å virvle mye opp. Fra sengen kan det komme mye. Ta ALLTID under sengen din. Dette minsker bla. faren for atsma og allergi. Personlig kan jeg heller ikke fordra skitne steder. Bare orker det ikke. En gang jeg var hos en forhenværende vennine måtte jeg bare gå på leting efter støvsugeren, jeg bare orket ikke å se det så skittent. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 En gang jeg var hos en forhenværende vennine måtte jeg bare gå på leting efter støvsugeren, jeg bare orket ikke å se det så skittent. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Mesteparten av støv er faktisk hud *kikke under senga* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 En gang jeg var hos en forhenværende vennine måtte jeg bare gå på leting efter støvsugeren, jeg bare orket ikke å se det så skittent. :!: :!: :!: Verste er at det er helt seriøst... Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg anbefaler på det sterkeste hushjelp! De er helt vanvittige til å vaske. Blir mye renere enn hva vi "vanlige dødelige" får til.. (Hvis du bor hjemme, vil også moren din elske denne ideen så slipper hun å vaske) Lenke til kommentar
paroa Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) En gang jeg var hos en forhenværende vennine måtte jeg bare gå på leting efter støvsugeren, jeg bare orket ikke å se det så skittent. Hvorfor er dere ikke venner lenger a? Blei det for "skittent" Edit: Jeg anbefaler på det sterkeste hushjelp! De er helt vanvittige til å vaske. Blir mye renere enn hva vi "vanlige dødelige" får til..(Hvis du bor hjemme, vil også moren din elske denne ideen så slipper hun å vaske) Ahhh digg! Vi hadde 2 sånne (stort hus) 2 ganger i uken. DET var digg det! Endret 1. mai 2005 av paroa Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vi hadde ikke så mange felles interresser eller andre ting felles at det gjorde noe. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Støv er partikler fra alt du har rundt deg. Dessuten kommer det flere tusen tonn støv fra verdensrommet hver dag, så det er ikke rart at ting blir støvete. Støvsuger en gang i uka her, går greit. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Personlig kan jeg heller ikke fordra skitne steder. Bare orker det ikke. en kompis av meg pleide å ha så møkkete do at jeg ikke engang ville stå og tisse i den..... så holdt meg til jeg kunne komme meg hjem til meg selv... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vi hadde ikke så mange felles interresser eller andre ting felles at det gjorde noe. Kanskje ikke så rart, siden du støvsuger huset hennes frivillig.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Dessuten kommer det flere tusen tonn støv fra verdensrommet hver dag, så det er ikke rart at ting blir støvete. Dette hørtes interessant ut. Har du link til en side jeg kan lese litt nærmere om dette? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Jeg leste det i Donald for lenge siden, men her er et dokument fra Department of Astronomy som tydeligvis bekrefter det. Endret 1. mai 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå