Gå til innhold

Hvor mye har du vunnet i lotto o.l

Mafiabåss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg var liten trodde jeg at jeg hadde vunnet 500,000,- kr på flax lodd, men så viste det seg at det manglet en 0 på det ene tallet :(

Ellers har jeg vunnet 40 kr eller noe på flaxlodd, noe hundre kroner til sammen på automater.

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar

Vant 2068,- på tippekupong når jeg var 9 år. (11 rette)

Hadde tippet H U på den jeg fikk feil på, det ble såklart B!!

12 rette da var 60 000,- OOh :cry:

Fikk 12 rette 2 uker på rad, vant tilsammen en sum på kanskje 600,- :thumbdown:

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar

Vunnet noen ganger 450 på system i lotto,flaxs en gang først 20kr og på neste 500 :cool: 3500 på ferga, vart siste bilen av da gikk ned med alle penga i genseren og fylte bilen hehe. Og jobba lage en som vant 5,5 mil på lotto, hyggelig sum for en på 27år :thumbup:

Lenke til kommentar
Fy søren.. Lurer på hva man gjør i en slik situasjon? Får vite man har vunnet så mye penger. Jeg hadde sikkert besvimt eller noe... ;)

5504874[/snapback]

Jeg kan bare snakke for meg, og jeg jublet så sikkert hele rekkehuset hørte det! :D

Sjekket ikke kupongen før dagen etter. Leste fort at jeg hadde 5+1 og rundt 250 kr i premie, men sjekket siste tallet også. Da var det plutselig 6+1! Klarte ikke å sitte i ro mer enn ett par sekunder etter det. Skulle på jobb på ettermiddagen, så jeg måtte prøve å ringe noen først for å dele gleden, men ingen jeg ringte var tilgjengelig. Fikk ikke sagt det til noen før jeg kom på jobb, og da hadde jeg roet meg såpass at det ble bare:

Kompis- Hva du har gjort i dag?

Jeg- Nei ikke mye, Vant på viking.

Kompis- Mye da?

Jeg- Nei, en andrepremie

Kompis- Hæ!!

Jeg- Ja 115000 (helt nonchalant)

Ble dagens helt på jobb da ;)

Det beste var da jeg gikk til banken for å heve premien :D

Lenke til kommentar
Fy søren.. Lurer på hva man gjør i en slik situasjon? Får vite man har vunnet så mye penger. Jeg hadde sikkert besvimt eller noe... ;)

5504874[/snapback]

Jeg kan bare snakke for meg, og jeg jublet så sikkert hele rekkehuset hørte det! :D

Sjekket ikke kupongen før dagen etter. Leste fort at jeg hadde 5+1 og rundt 250 kr i premie, men sjekket siste tallet også. Da var det plutselig 6+1! Klarte ikke å sitte i ro mer enn ett par sekunder etter det. Skulle på jobb på ettermiddagen, så jeg måtte prøve å ringe noen først for å dele gleden, men ingen jeg ringte var tilgjengelig. Fikk ikke sagt det til noen før jeg kom på jobb, og da hadde jeg roet meg såpass at det ble bare:

Kompis- Hva du har gjort i dag?

Jeg- Nei ikke mye, Vant på viking.

Kompis- Mye da?

Jeg- Nei, en andrepremie

Kompis- Hæ!!

Jeg- Ja 115000 (helt nonchalant)

Ble dagens helt på jobb da ;)

Det beste var da jeg gikk til banken for å heve premien :D

5504988[/snapback]

Hva brukte du pengene på da..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...