Gå til innhold

Hvor mye har du vunnet i lotto o.l

Mafiabåss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vant 1800 kr på danskebåten.

Er det bare meg, eller er det lettere å vinne på de automatene enn andre automater? Jeg er i danmark nesten årlig, og jeg går alltid i plus.

Det skal være enklere og vinne på automatene på danske-båten enn vanlig automater. har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Det kan nok stemme at det er lettere vinne på automatene på danskebåten, men hvis du alltid går i pluss er du heldig.

Har gått opptil 800 kroner i pluss, og ned til 500 kroner i minus hver tur. Tror jeg ligger rundt null, iallefall ikke noe særlig på pluss-sida.

Lenke til kommentar

Har aldri kjøpt verken lotto, tipping/oddsen, flax e.l. , så jeg har nok aldri vunnet heller.

Men jeg har bestemt at jeg skal kjøpe _ett_ flaxlodd en gang, og da har jeg tenkt å vinne 500 000. På det ene loddet, selvsagt.

Har vært med i innbyrdes betting på orienteringsløp med de andre i klubben, da har jeg vunnet litt småpenger :wee:

Lenke til kommentar
fikk faktisk seks rette i lotto ifjor vant rundt 7000 kr. Det sure var at det siste lotto tallet var 26 og  jeg hadde 27  :no: . Tror jeg aldri kommer så nær en førstepremie igjen  :nei: . men men kan ikke klage alle monner drar :)

Det er uansett utrolig bra. Sjangsen for å vinne er 1/5.000.000 . :cry:

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar

Jeg vant 294 på langoddsen i går.. For en 10'er :D

Ellers "vant" jeg 500kr på flax-lodd... En kompis av meg kjøpte to, jeg FIKK det ene.. Det var det 500 på, mens det han hadde var det 40. Så tok han like gjerne mitt lodd og gav meg det med 40kr. Klikka litt ja, men kunne ikke klikke helt fordi det var på flyplassen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har ikke kjøpt så mye lodd og slikt selv så har ikke vunnet noe særlig, men søskenbarnet til moren min har vunnet 3.33 mill.. :dribble:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...