Gå til innhold

Hvor mye har du vunnet i lotto o.l

Mafiabåss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen spiller som sløser penger på andre ting enn kosttilskudd og datautstyr,

men jeg bestemmte meg for å prøve flax-lodd .

Jeg kjøpte 1 stk og vant 1000 kr, men han bak kassa kunne bare utbetale 900kr ,så jeg sa ja til 900kr + 5 nye lodd (kostet 20kr den gangen)

Så vant jeg 20 kr på 1 av de 5 loddene , og for det loddet kjøpte jeg ett nytt lodd som jeg vant 1000 kr på.

Når jeg gikk hjem hadde jeg 1780 kr mer enn da jeg dro ut.

- Neste gang var på danskebåten :

Jeg puttet på 2 kr og vant top premien , utbetalingen var slik

Hadde jeg puttet på :

1kr -= 100

2kr -=500

3kr-=1000

4kr-=15000

5kr-=35000

Så da ble premien 500 kr i mynter!

Hadde jeg puttet på 5 kr den gangen ville jeg ha fått dårlig plass i lommene.

Mitt motto til spillere er , putt alle pengene dere spiller for i en pott i banken og ta dem ut en gang i året, da vinner du alltid.

Lenke til kommentar

Har fått 2 12'ere i tipping, men lave premieutbetalinger :(, til sammen vant jeg vel rundt 6000.

Vant en gang siffertips konkurranse (fotball), i lokalavisa og fikk en tur til England for å se fotballkamper :yes:

For et par år siden vant jeg nok en tippe konkurranse i den andre lokalavisa, reisegavekort på 5000 kr, som jeg igjen brukte på fotballtur i England :love:

Lenke til kommentar

Vant 1413 spenn på langoddsen for lenge siden. Utenom det er det lite med gevinster. Har sikkert noe med at jeg aldri spiller. Poker med kamerater teller vel ikke, men har hatt gevinster på 8-900 kroner kvelden, samt noen kvelder der jeg går like mye i minus. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...