Lapette Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Tok dette bildet for noen dager siden, og sliter med å få tilbakemeldinger. Veldig hyggelig hvis DU gir meg det . Brukt Photoshop 7 og paint.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Papp? Restavfall kanskje.. Syns fargene var litt uklare og bleke. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Synes ideen virket god, men fargene ble litt for mørke. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Jepp, fargene er skudd ned for å gi bildet et litt dystert touch. grunnet mange sterke toner mener jeg at dersom fargene hadde vært sterkere ville budskapet blitt helt feil... hmm.. Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 hmm... skjønner ikke helt hvor du vil med dette bildet. Siden det helt tydelig at du har tenkt igjennom det, og det er et planlagt bilde, kunne du fortalt litt om hva som var tanken bak? Jeg klarer ikke å få tak i budskapet. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 La meg si det sånn.. Jeg plasserte en jente med en balong i en søppelkasse, jeg tok bilde, jeg tok ned alle fargene untatt på balongen.. Ingen tanker bak.. Ikke noe budskap... Egentlig bare meningen at en skal få et litt absurd intrykk Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg likte ikke at Dolly Dimples-ballongen var rosa/lilla. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Absurd er jo bare fornavnet! Det gule høyspendt merke på veggen til høyre for ballongen var litt forstyrrende. Ellers er jeg enig i at bildet va litt for mørkt. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har man ingen tanke bak, blir ofte resultatet uten det inntrykket man ønsker å gi. Kreativt? Ja. Gjennomført? Nei. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Tillot meg å fjerne en del elementer jeg syntes var forstyrrende. Jeg kan er en amatør i photoshop men jeg syntes det ble bedre. Edit: Så at bildet var litt skeivt tatt så jeg rettet litt på det også Endret 6. mai 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vet ikke om det er noe slikt du er ute etter men her ser du jeg har gjort det litt lysere og sterkere farger. Var noen som syntes det var så mørkt. Som du sikkert skjønner syntes jeg det er et arti motiv. Hvis du syntes jeg har gjort det værre så send meg en pm så skal jeg ta de bort igjen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det der ble gjort i Paint ja Ser ikke særlig elegant ut med en stort svart flekk på veggen. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det der ble gjort i Paint ja Ser ikke særlig elegant ut med en stort svart flekk på veggen. La ikke sjela mi inn i det. Men det gav et intrykk på hvordan det kunne se ut. Jeg sa jo jeg var en amatør. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg fikset noen detaljer, det ble litt finere synes jeg. Men samtidig synst jeg bildet er ganske mørkt. Lenke til kommentar
Linselus Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Tok dette bildet for noen dager siden, og sliter med å få tilbakemeldinger.Veldig hyggelig hvis DU gir meg det . Brukt Photoshop 7 og paint.. Hei! Regner med at dette er "arrangert". Jeg tør ikke utale meg om farger og slikt. Likevel synes jeg bildekomposisjonen er artig og kreativ. Mvh L Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hehe. Ser hva du snakket om når du nevnte den "mørke flekken" på midten. Skjermen min hjemme er tydeligvis ganske mørk. Hos meg så det helt perfekt ut. Nå sitter jeg et annet sted og ser jo at jeg har bommet med svartfargen. [dra hjem igjen og sette opp brightness] Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hehe. Ser hva du snakket om når du nevnte den "mørke flekken" på midten. Skjermen min hjemme er tydeligvis ganske mørk. Hos meg så det helt perfekt ut. Nå sitter jeg et annet sted og ser jo at jeg har bommet med svartfargen. [dra hjem igjen og sette opp brightness] Første bud når du redigerer bilder; skjermen må vise fargene rett Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hadde gjort seg med noe grønt Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Bildet er ganske sånn passe farge hos meg - men problemet der er at lillaballongen trekker oppmerksomheten vår. Det kan være genialt hvis det var meningen at hele "minnet" er i ballongen som "henger i en tynn tråd". Og teksten "Papp" kan lett bytte ut med Photoshop hvis du har. Endret 10. mai 2005 av melwasul Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tok dette bildet for noen dager siden, og sliter med å få tilbakemeldinger.Veldig hyggelig hvis DU gir meg det . Brukt Photoshop 7 og paint.. Jenta som holder en ballong er et fint motiv. Ting jeg ikke liker i bildet: - hun sitter i en container. Hun kunne sittet et hvilket som helst annet sted, og bildet hadde vært bedre. Bedre om hun sitter i en søppelhaug, bare du ser hele henne. - lokket til containeren er for dominerende - Dolly Dimple tekst på ballongen. Ser hvor du vil med bildet, men det blir litt rotete og gjemt bort i all støyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå