ArizarD Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei. Ja, dette startet for noen dager siden og jeg har prøvd å tweake litt uten at det hjalp noe særlig. Det som skjer er at maskina plutselig begynner å jobbe sinnsykt tregt, og det skjer sån helt plutselig, når jeg f.eks sitter å hører på musikk osv. CTRL+ALT+DELETE: Jeg ser at CPU'en jobber på 70-80% load, og holder seg der i lang tid, så lang at jeg må bare restarte maskina. Når jeg ser på prosesser så ser jeg at explorer.exe er nok den som er skyldig her... Hvis noen kan hjelpe og vet hva som kan gjøres for å fixe dette problemet, blir jeg svært glad. Tusen takk for all hjelp på forhånd. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei. Jeg har hatt liknende problemer, som enten har skyltes problemer med tilkoblede enheter eller feil på Windows. Om jeg ikke vet hva jeg har gjort som satt i gang dette har det endt med "reparer Windows" med XP cd'n. Det kan godt hende det finnes enklere og bedre måter å løse dette på, men syns du skal spørre om dette i Windows kategorien, Explorer.exe er nærmest "ryggraden" i Windows, dette er neppe et cpu problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå