rhemal Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 De aktuelle jeg har sett på til nå er samsung e720 og motorola mpx 220. Motorolan er nesten uaktuelt pga dårlig kamera (1.3 megapixel på papiret, men bildene er elendige). Mistenker at samsungen er litt treig? Mobilen MÅ være clamshell, håper noen kan komme med noen alternativer. Mvh Harald Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (Ja) må ha standard kalenderfunksjoner. avtaler, merkedager, alarmer osv. -MMS: (Ja). -GPRS: (Ja). -EDGE: (uviktig) -WAP:(Ja). -Kalkulator: (Ja). -JAVA:(Ja). -Email klient:(uviktig). -Spill:(Ja). Form: -Klapp/Clamshell -Vekt: (ikke for tung) -Antenne: (helst integrert) -"Støt/sprut/støv-sikker": (uviktig). Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. (ikke for liten) -Touchscreen: (uviktigi). Pris: Jeg har 5000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): (nei) Diverse: -Merke: (uviktig). -Kamera: (Ja) Kameraet må ha bra kvalitet, min 1 megapixel -Videokamera: (Ja) Helst det ja.. -Symbian: (Uviktig) Symbian er jo praktisk da, men ikke ett krav -Triband: (Uviktig) -Infrarød port:(Uviktig). -Blåtann (Bluetooth):(Uviktig). -Minne: (enten 40+ mb integrert eller mulighet for minnekort) -Minnekort?:(Ja) Hadde vært fint.. -Polyfoniske ringetoner:(Ja) -MP3: (uviktig) -Radio:(Uviktig) -3g(UMTS): (Uviktig). -Wlan: (JUviktig. - Mulighet for GPS: (Uviktig) -Batterilevetid: "Viktig" -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Kamerafunksjonen, batteritid, design (må se passe sexy ut;) Lenke til kommentar
mphones Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Tror du bør gå for samsungen jeg da men...! Tror neppe den er så veldig treg, D500 er rask, e720 er nok ikke noe tregere! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 http://communications.siemens.com/cds/fron...00.html#content Denne (Siemens SF65) er passe sexy... Bra batteritid, godt kamera, men bare 18 MB minne.. http://www.mobile-review.com/phonemodels/s...g-e720-en.shtml Så har du samsung sin da, E720, som har masse minne og greit kamera, men ikke så bra batteritid. Det er laget tråd om begge to under rykter og nykomlinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå