MindTooth Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Skulle liksom være med på raid til Tarren Mill, men nei, spillet kræsjet i et kjør uten like! Det oppstår ingen form for feilmelding, men spillet blir liksom bare "stille", jeg kan gå rundt, men ingen andre ting skjer... De andre folkene begynner å gå i samme retningen hele tiden, eller i runding.. Og da jeg går til Task Manager, så ser jeg at WoW ligger på 94 - 97%. Jeg har prøvd å spilt på andre karakterer(på en annen server) og det funket helt fint.. Dette problemet oppstår ihvertfall på Silvermoon, og da jeg er i raid, rundt de party-members.. Oppstår oftest ved ressurection Derfor med dette lurer jeg på om noen kanskje hadde en løsning? Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Du spiller ikke tilfeldigvis på Burning Blade? tror det var stor pågang her om dagen for du var ikke den eneste det skjedde med. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Du spiller ikke tilfeldigvis på Burning Blade? tror det var stor pågang her om dagen for du var ikke den eneste det skjedde med. Han spiller på silvermoon! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det skjer med meg hele tida og, er bare lagg server-side.. såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
royale Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Lag ødelegger mye. Er ikke morsomt når det går i 0.5 FPS. 500 Poster! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Altså, jeg fikk på Argent Dawn hele 0,6 fps på et typisk Tarren Mill-raid, var det hardwarelagg (god gammeldags hakking) eller serverlagg? For pingen var fin, men fps'en helt korka Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Serverlag er et problem men det virker som at mange har problemer med sin egen pc men likevel skylder dette på serveren. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Dette er ikke serverlag, spillet slutter bare å virke, og jeg må avslutte spillet og starte det på nytt igjen Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har du overklokket PC'en din ? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Nja Skal prøve å installere det på nytt.. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Prøv og stille PC'en din på orignale instillinger, min PC kunne kjøre Prime 95 i 24t, men allikevell krasje i WoW Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har du mye minne da? Var en liten stund jeg bare hadde 512 MB, da krasjet det ved raid i TM. Har ikke opplevd mer til det etter at jeg oppgraderte litt igjen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Har to nye 512MB OCZ brikker.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 samme problemet hadde jeg.. Last ned ATI Tray Tools, og underklokk skjermkortet ditt pittelitt. Er stor sansynlighet for at det er der feilen ligger.. I alle fall var det det hos meg. Enten ble skjermen bare svart og skrudde seg av, og jeg måtte boote.. Eller så klikka bildet, slik at jeg kun fikk bevegd den vertikalt.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Har klokket skjermkortet noe innmari da Det kan være problemet.. Men, jeg har ikke noe problem å røre meg, men spillet slutter å sende informasjon til serveren! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Prøvde igjen idah også et raid på Tarren Mill... Og nå har jeg en fresh install av Windows XP Pro, men nei da.. Problemet er der fortsatt, men nå er det ikke bare ved raid.. Generellt også Noen som kan gi meg noen råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå