ED209 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Til dere som ikke er klar over det, det er kommet en oppdatering til PunkBuster. Last ned denne. Lagre den på dette målet inni EA GAMES mappa: C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 1942\pb Dobbelklikk exe fila og det kommer opp et CMD vindu som starter hele prosessen. Dette tar litt tid da den sjekker hva du har og da hva du trenger. Lykke til. EDIT: Har også lagt inn samme opplysningen under "Battlefield 2 - Den store informasjonstråden" Det at jeg har startet en egen tråd er fordi jeg tenker som så at det kanskj ikke er alle som ser innom den tråden bestandig. Endret 30. april 2005 av ED209 Lenke til kommentar
TrygveK Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Heisann, Jeg klarer ikke å få linken til å fungere. Kunen du (eller noen andre?) skrevet den fullt ut kanskje??? Trygve Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Heisann,Jeg klarer ikke å få linken til å fungere. Kunen du (eller noen andre?) skrevet den fullt ut kanskje??? Trygve Fila er bare noen få kB stor, så det tar ca. 1-2 sec å laste den ned. Denne fila er kun for å starte ei ny nedlasting, derfor er den så liten. Linken funker her hos meg. Får du spørsmål om å kunne lagre fila? Edit: Ps. Fila du skal lagre heter pbweb.exe Lagre denne inni mappemålet jeg har angitt i første innlegg. Edit2: Ok, hvis det fortsatt ikke funker så gå HIT. Midt nede på siden finner du to filer: pbweb.exe og pbweb.zip. last ned .exe fila da dette programmet som sagt kun er noen få kB. Resten vet du. Endret 30. april 2005 av ED209 Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) *slettet* Endret 30. april 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
TrygveK Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hehe.. tok meg iltt tid å skjøøne det - men alt er i skjønneste orden nå! Takk for hjelpen! For dere som er like analfabeter som meg i dataspråk; last ned filen dobbeltklikk på den ta deg en røyk/kaffe start battlefield Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 last ned filendobbeltklikk på den ta deg en røyk/kaffe start battlefield LOL!!! Skulle vel egentlig bare skrevet det slik jeg og. :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Må bumpe denne, så folk som er på gråten av at PB kicker dem skjønner at det er en ny oppdatering. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 fikser denne updaten dette problemet: you have been kicked via punkbuster (for 0 minutes) Restriction Inadequate O/S Privileges Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 fikser denne updaten dette problemet: you have been kicked via punkbuster (for 0 minutes) Restriction Inadequate O/S Privileges Husker ikke. Du må nesten bare prøve deg fram og se. Er en stund siden jeg oppdaget dette, så jeg klarer ikke å huske hva feilmeldingen var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå