Yonaz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) yohi Skall ha meg en nytt shuttel som har en kull farge , noen som har noen tips? må nesten ha meg ny cpu , minne og skjermkort i samme slengen så er np ;D Det enste krave jeg har er at den har en knæss farge som er mega kull Endret 1. mai 2005 av Yonaz Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 ingen som veit? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvilken socket? Du kan jo kjøpe en "Shuttle XPC-Mod" på microplex, og en Shuttle... Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt denne shuttelen ? bilde her : et bilde til av shuttelen Endret 30. april 2005 av Yonaz Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hvilken socket? Du kan jo kjøpe en "Shuttle XPC-Mod" på microplex, og en Shuttle... skall kjøpe en helt ny pce , så egetlig det samme det Men hvis noen har en annelse på hvor jeg får kjøpt en som ligner på den eller en tilsvarende , så hadde det hvert flott hvis du skreiv det Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 ingen som har en annelse om hvor det er mulig og få kjøpt den? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 ingen som veit hvor jeg kan få kjøpt den shuttelen? Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Kan ikke heller du prøve å være litt mer seriøs? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hjelper lite når vi ikke vet om hvor mye du har tenkt å bruke på den, hva slags CPU du vil ha, etc etc. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 hjelper lite når vi ikke vet om hvor mye du har tenkt å bruke på den, hva slags CPU du vil ha, etc etc. skall bruker 12000 tusen kr på shuttelen hvis det hjelper noe , skall ha skjermkort , cpu , minne , cd rom , og harddisk . Lenke til kommentar
Stigma2K Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det heter både "Shuttle" og "kul", ikke shuttel og kull. Se på prisguiden på www.hardware.no, der finner du det billigste. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Tråden stenges for massiv bumping. #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spamKorte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg