Gå til innhold

Ny shuttel med max still :D

Anbefalte innlegg

yohi

Skall ha meg en nytt shuttel som har en kull farge , noen som har noen tips?

må nesten ha meg ny cpu , minne og skjermkort i samme slengen så er np ;D

Det enste krave jeg har er at den har en knæss farge som er mega kull :D

Endret av Yonaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hjelper lite når vi ikke vet om hvor mye du har tenkt å bruke på den, hva slags CPU du vil ha, etc etc.

skall bruker 12000 tusen kr på shuttelen hvis det hjelper noe , skall ha skjermkort , cpu , minne , cd rom , og harddisk .

Lenke til kommentar

Tråden stenges for massiv bumping.

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...