SirAnderz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Når jeg skal legge ut en nyhet, vil jeg på en måte legge den ut som en artikkel, altså et lite forord først - så når man trykker på read more så kommer here artikkelen... Men da må man jo trykke frem den "more" tingen, men det går ikke ann og skrive noe mer etter det.. Noen som vet noe om dette ? :S Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvis du mener <!--more--> så er det skille mellom inngress tekst og hele saken. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Ja, men viss jeg skriver Hei.. Dette er en inngress <!--more--> Og dette er resten av saken Så kommer ikke det noe mer etter more tagen... Viss du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Nei du må selvfølgelig redigere templaten for hva som skal vises da.. Det gjør du i admin området. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Ahh.. Nå skjønner jeg det ja.. Tusen takk for hjelpen Uranus... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 En ting til... Viss dere ser på www.explotionchurch.com/anders/example.php, hvordan får jeg skifta linkene til venstre og hva som står der? Kan jeg for eksempel ha artikler under en link der som heter artikler for eksempel viss dere skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Snylter på denne tråden framfor å starte en ny, om det er greit Har et spørsmål om AJ-Fork..Hvor kan jeg forandre utseende på arkivet? Når jeg legger til include show_archives.php blir det vist helt standard, hvor forandrer jeg på standaren? Takker for svar Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 du må innpå templates.. og der en plass TROR jeg.. er ikke ekspert eller Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 du må innpå templates.. og der en plass TROR jeg.. er ikke ekspert eller Sikker på det? Klarer i hvert fall ikke å finne det..mulig det er jeg som er blind Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 sikkert jeg som tar feil da Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Har et spørsmål om AJ-Fork..Hvor kan jeg forandre utseende på arkivet? Når jeg legger til include show_archives.php blir det vist helt standard, hvor forandrer jeg på standaren? Jeg tror du nok du må inn på show_archives.php. Her vil du se at det er brukt bl.a<h1>(f.eks i #Montly headers). Denne hentes selvfølgelig fra CSS og den stylingen den har fått der. Du kan selv omdefinere eller bruke <h3> class osv. Prøv deg frem . Husk å ta en en kopi av show_archives.php før du begynner. Kjekt å ha hvis den kreative kodingen tar fullstendig overhånd. Endret 8. mai 2005 av joe45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå