Turgon Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Pass på at de ikke sitter i press slik at de liksom er lenger enn hullet de sitter i, da får vi se en knekt pc... eik gir nemlig ikke opp mot furu... ... anbefaler å ha dem litt kortere...Lykke til Problemet var bare at hullet buet så mye at limet ikke tålte spennet i lista. Knekt? Blir nok ikke noe problem. Kassa er så massiv at jeg ville ha problemer med å få den til å falle sammen med slegge , Alle teaklistene er litt kortere enn hullet, men kan kanskje med fordel kutte en millimeter til. Skal prøve å lime igjen i morgen, etter en liten runder med hunter kniver og eventuelt stikksaga. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ååå...liker den fine trefinishen... ..Orker ikke å lese... ..skal du male eller lakkere? Eller la den være så sinnsykt fin med den nice trefinishen som det er nå ? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 ' date='12/06/2005 : 19:37'] Ååå...liker den fine trefinishen.....Orker ikke å lese... ..skal du male eller lakkere? Eller la den være så sinnsykt fin med den nice trefinishen som det er nå ? Den skal lakeres, men bare med helt blank og klar lakk slik at den kommer til å se nogenlunde ut slik som den gjør nå Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Sweet, dude.. Blir råbra det! Men treverket var pent altså.. Absolutt! Endret 29. juni 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 å hvordan går det egentlig her da? kommet noe lenger? Lenke til kommentar
Zeo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Får vi en update snart eller?! Dette ser veldig bra ut Najs! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Noe av det peneste jeg har sett, fortsetter du i den stilen blir dette bra! Likte treverket, og spesielt ideen om plexi utenpå, kanskje litt halvgjennomsiktig speilfilm? Blir kanskje litt killer på det treverket Men anyway! Keep up the good work! Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 De bokstavene var utrolig fine. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ' date='29/06/2005 : 17:55'] Ja, han har skills! Han? Hvem han? Du mener vel han karen i London, som lagde bokstavene? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Åja, så han kuttet ikke selv....Puh.... .....trodde han var SKIKKELIG flink jeg Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 å hvordan går det egentlig her da? kommet noe lenger? Det går rimlig bra, har fått løst problemet med limingen av listene rundt kantene på fronen, så de siter fast nå. Har noen bilder av det jeg egentlig mente å laste opp for noen dager siden, men så måtte jeg til trondheim en tur for å hjelpe søstern med et flyttelass, så det har ikke blitt tid, men update er altså rett rundt hjørnet. Har også begynt så smått å tenkt på hva jeg ska gjøre med føttene. Men er litt fortvilet over designet mitt, for jeg kan egentlig ikke tenke meg en dårligere utnyttelse av plassen enn det cd roms løsningen min vil gjøre. Strengt talt har ikk det noe å si da jeg har mer enn nok plass å ta av, så jeg kommer ikke til å gjøre noe drastisk med det. Planen videre nå er å lage en ramme til cdrom og viftestyringer, enten i tre eller metall. Regner emd at det er i boks i løpet av uka, så stay turned Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Noe av det peneste jeg har sett, fortsetter du i den stilen blir dette bra! Likte treverket, og spesielt ideen om plexi utenpå, kanskje litt halvgjennomsiktig speilfilm? Blir kanskje litt killer på det treverket Men anyway! Keep up the good work! Det blir nok helt vanlig plexi, men muligens litt mørk, halvgjennomsiktig speilfilm har jeg egentlig ikke tenkt på, men det høres ut som en god ide. skal skjekke den ut litt nøyere Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Planen videre nå er å lage en ramme til cdrom og viftestyringer, enten i tre eller metall. Regner emd at det er i boks i løpet av uka, så stay turned Hadde vært fint om alt du ikke hadde hatt noe metall, ren tre Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Krise!! Var nede i kjelleren i dag og oppadaget til min frferdelse at det var noe galt med teak listene. Jeg er ikke helt sikker på åssen det har skjedd, men det virker som om de både har krympet og vridd seg dette fører til sprekker i kantene, som ikke er pent i det hele tatt. Får håpe pussing og litt forkitt vil fjerne problemet, men må kanskje gjøre hele jobben på nytt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det hørtes ikke bra ut! Mulig det har vært litt fuktig i kjelleren, og at listene ikke tålte det...? Håper du får fiksa det Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det blir helt Supert Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Det hørtes ikke bra ut! Mulig det har vært litt fuktig i kjelleren, og at listene ikke tålte det...? Håper du får fiksa det Antaglig det som har skjedd. Det vil nok ikke synes på avstand med litt fugemasse i sprekkene, nedpusse med lakk over, men på nært hold blir det nok alltids litt stygt. Har begynt så smått på cdrom holderen, går sakte, men det går da fremover. Trenger noen som sparker meg litt bak slik at det blir en update snart!! For jeg har vært for lat i det siste Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det blir helt Supert Passer litt dårlig nå men... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Trenger noen som sparker meg litt bak slik at det blir en update snart!! For jeg har vært for lat i det siste *Sparke deg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå