sigen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 En forumbruker kalt 'Turgon' ble i går kveld siktet for uaktsomt drap. Grunnen skal være at en annen forumbruker hadde gått inn i sultestreik for å få 'Turgon' til å legge ut bilder av et prosjekt, men det var ingen nye bilder å legge ut. Du må vel få noen oversiktsbilder før det blir en realitet da Turgon Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) En forumbruker kalt 'Turgon' ble i går kveld siktet for uaktsomt drap. Grunnen skal være at en annen forumbruker hadde gått inn i sultestreik for å få 'Turgon' til å legge ut bilder av et prosjekt, men det var ingen nye bilder å legge ut. Du må vel få noen oversiktsbilder før det blir en realitet da Turgon Er ikke noe problem å knipse noen bilder å kalle det en update Kanskje ta et bilde av en liten trestump som jeg kan late som skal bli noe, slik at stakkars Jørgen ikke dør. Endret 16. august 2005 av Turgon Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Helvete å sulten jeg er. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Får du ikke fòr på bordet? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Helvete å sulten jeg er. Slutt å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg er lat, jeg vet du spiser:P Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Aaaah.. Sultespisern som prøver å hente sympati! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Helvete å sulten jeg er. Slutt å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg er lat, jeg vet du spiser:P Jævla lating. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 helt utrolig, stå på :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå