Gå til innhold

Gaming mus, razer el. ny mx


Anbefalte innlegg

Så i dag at hw.no hadde testa nye mx518. Til min store skuffelse sa de ikke noe om feelingen med denne i forhold til razer db.

 

skal ha meg ny mus og lurer på om det er noen der ute som har prøvd begge. Dette er selvfølgelig et spm om smak og behag, men ut over det, er noe som skiller disse to hvis man skal velge?

 

edit: har nå logitech cordless desktop express, så jeg regner med at forskjellen vil være merkbar. Og bruken: spill. FPS, wow. BiA COD etc.

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det sånn, du blir ikke bedre i noen spill. Suger du så suger du, samme f***** hvilken mus du har. Det får være grenser til hvor mange topic om gamingmus det skal være da. Det finnes titals poster som omhandler nøyaktig det du spør etter.

 

Passer den bra i hånden, så er det det viktigste. Er en grunn til at de fleste pro gamerene ikke har noe særlig teknisk avanserte muser.

 

Du vet at feeling ikke kan testes sant? Noe som ikke kan testes hører vel ikke inn i en test. Les i forumet før du lager en ny post. :roll:

 

Edit: skrev litt til etter at Spr0cket mente jeg var rantet etter postcount. rante?

 

Edit2: Glisevask når du har en skjermsparer som lyder på " I live my life one video game at the time", har du spilt mer enn til ditt eget beste. Mye mer. Jeg konstantere bare mine erfaringer, og de er at muser er en vanesak og det hvis du har en någen lunne ny mus så tror jeg ikke det vil være noen forskjel i gamingen din. Tror noen av de som mener det har tatt litt for mange av placebo medesinen sin. Men så kan jeg vel ikke forvente mer på et sånt forum som dette er.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar
For å si det sånn, du blir ikke bedre i noen spill. Suger du så suger du, samme f***** hvilken mus du har. Det får være grenser til hvor mange topic om gamingmus.

 

Passer den bra i hånden, så er det det viktigste. Er en grunn til at de fleste pro gamerene ikke har noe særlig teknisk avanserte muser.

Hvor mye har du egentlig spilt i ditt liv når du påstår noe som dette? :p Selvfølgelig så gjør det ikke noen stor forskjell, men jeg merket en betydelig forskjell fra kulemusa mi til Razer Diamondback!

Lenke til kommentar

Fekk mx1000 for en liten stund siden å den er nyedlig, min gamle mx500 tok dagen for litt siden, var ikke store forskjellen, men mx1000 funker noe bedre syns ej :love:

Eneste som kan vere noe spesielt med den er om man liker passformen eller ikke, men var ikke lange steget fra 500 til 1000 så det er ok for min del :)

 

Edit: at avstanden til dockingstasjon er for lang, så er den temmelig langt unna, sitter av og til å spiller med projektoren som skjerm, og da er dockingen ca 3.5-4 meter unna, aldri merket problemer :p

Endret av Bazer_Punk
Lenke til kommentar

Stefaren min har Logitech si lasermus og jeg syntes den bare var stort og klumpete! Kan jo umulig være noe god å spille med pga. vekta og størrelsen? Var jo presis, men ingen stor forskjell fra Diamondback!

 

BTW: Personlig merker jeg stor forskjell fra ei mus med ledning og ei trådlus mus.. Har Logitech Desktop MX med trådlus mus og den var et helvette å spille med! :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...