Gå til innhold

Leter etter Kabinett, Tips til mine krav?

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å finne det kabinettet som passer meg, har noen småkrav som må være der for at jeg er interessert. Kom gjerne med andre tips hvis det er 1 ting som er på listen

- Må ikke ha diskettastjon

- Må være Midi-tower

- Må ha innebygd temp måler ( dvs måler vises utenfor)

- Helst gode kjøleløsningsalternativer( luft)

- Isolert eller stillegående på en måte

Takk for eventuelle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.... Kan jo alltids finne fram et Thermaltake Skull VM3000A..

Det følger med 4 stk. 80mm vifter som ikkje bråker så altfor meget... Men det er littegranne avansert tilkobling for USB i front... Men det funker flott.

Skal du ha fjortis-kab eller stilrent aluminium-kab?

Lenke til kommentar

styr unna Thermaltake kabinetter...hvert fall skull..kjenner en som har det å han måtte fjerne temp måleren forde den klikka hele pc'n..aner ikke hvorfor men du kan jo bare kjøpe et lian-li og en tempmåler ved siden av...de fra coolermaster er ikke så dyre jeg har en cooldrive 4 og den funker fint...koster 400 ellns + at det er en hdd kjøler. men gjør som du vil, jeg bare gir deg min erfaring :)

Lenke til kommentar

Får ta en titt på det nå... Grunnen til at jeg ser etter kabinetter er at jeg skal flytte til hybel om 2mnder og da vil jeg aller helst ha et mest mulig stillegående kabinett og best mulig kjølig på det...

Fra hva jeg har forstått så kan jeg jo kjøpe hdd kjøler + temp måler eksternt og koble inn. Så det er ikke noe jeg ser etter spesifikt, men er en pluss hvis det har.

Sånn alt i alt er det jo bare 3 "krav" jeg har til et slikt kabinett;

- Isolert, eller mulighet for å skjerme støy mest mulig

- midi tower

- Mulighet for best mulig gjennomstrøm av luft uten å modifisere det litt selv

Må vel finnes mange forskjellige typer av et slikt tower? Send meg gjerne PM eller post her om tips, er veldig takknemlig for det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...