Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pop-ups etter pop-ups etter pop-ups!

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!

Jeg har et problem som jeg er ganske sikker på alle dere der ute har hatt tidligere. Nemlig, POP-UPS! Dette problemet oppstod for ett par dager siden. Hvordan? Det vet jeg ikke... Men disse pop-ups'ene kommer opp av seg selv, selvom jeg ikke bruker Internet Explorer i det hele tatt... Jeg har kjørt Ad-aware, Spybot S&D, Norton AntiVirus 2005 og AVG... De finner til tider et par problemer, men det fikser seg fortsatt ikke... Spybot finner spyware ved navn Haxdoor-H og Elitumbar (eller noe slikt)... Disse pop-ups'ene driver meg til vanvidd!

Så derfor lurer jeg på om noen av dere har en bra og effektiv måte på å bli kvitt dette herket på?

Nabbi... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe kjenner til dette og har jobbet mye med slike feil. har kommet frem til følgende

1. Installer Ad-aware SE 1.05 og oppdater

2- Installer Spybot 1.3 og oppdater

3. Installer Microsoft Antispyware og oppdater

4. Sørg for å ha Norton Antivirus 2005/2005 på maskinen (denne søker også etter spyware)

Restart maskinen i safe mode. Dette er det viktigste av alt. Nytter ikke gjøre det i vanlig mode. Kjør alle Spyware programmene på full søk og kjør til slutt Nortons antivirussøk. Ofte så finnet alle programmene noen spywares

Sjekk til slutt registryet

Lokal machine/Software/Microsoft/Windows/Currentversion/Run

Her legger det seg ofte mye referanse til spyware installfiler

Dette hjelper!!

Lenke til kommentar

Eller gå innpå kjør kommandoen, skriv "msconfig" og se på oppstartsdelen. Der står det hva som starter med windows, har selv måttet fjerne MANGE prosesser derifra, da det fins mye spyware som anti-spywareprog ikke tar.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Eller gå innpå kjør kommandoen, skriv "msconfig" og se på oppstartsdelen. Der står det hva som starter med windows, har selv måttet fjerne MANGE prosesser derifra, da det fins mye spyware som anti-spywareprog ikke tar.

Lykke til :)

Jeg sa jo det....i registrysettingen :-). Men dette er ikke god nok løsning alene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...