Edmund Blackadder Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hvor er gode gamle dager hvor man kunne etterlate ALT sånt til ett lite virusprogram? Edit: @Janfredrik Hvilken av virusene fjerner det du linket? Lastet ned en fix fra trend micro for et av de virusene jeg hadde igår, men når jeg åpnet det, så kom det virusadvarsel fra avast... Merkelig! Virus fra trend micro? what the'....? Endret 3. mai 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
enema Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) på alle symantecsidene, med norton, osv, og på den linken janfredrik posta; får jeg denne medlingen opp (donwloads, support, etc, nevnt det før i denne tråden, men hvorfor skjer det): Endret 3. mai 2005 av enema Lenke til kommentar
enema Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) siden ingen har svart på dette og jeg fortsatt lurer: Windows Executable... farlig? hva er vwtf6.exe? og lvcoms.exe? og dash chin.exe? og nwiz.exe /install? og wo.exe? og ctfmon.exe? alt dette fant jeg i jv16 pt... avast! har hele tiden et popupvindu som kommer i glimt... akkurat så fort at øynene ser det og akkurat så fort at css går ut av spillet... dette skjer regelmessig ca hvert 5 - 8 min syns jeg burde ta med: advanced disk cleaner og ccleaner fungerer veldig bra i samarbeid... og en ting til... da jeg hadde kjørt Ad-aware, spybot, avast, nod32, advanced disk cleaner og ccleaner hadde jeg 1 - 2 GB mer plass på HD... Endret 3. mai 2005 av enema Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nå prøvde jeg å installere DVD X Player og så slette det igjen. Men dette virket desverre ikke. Jeg får like mange ugjyldige registrikoder fordi den ikke finnes. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 siden ingen har svart på dette og jeg fortsatt lurer: Windows Executable... farlig? hva er vwtf6.exe? og lvcoms.exe? og dash chin.exe? og nwiz.exe /install? og wo.exe? og ctfmon.exe? alt dette fant jeg i jv16 pt... avast! har hele tiden et popupvindu som kommer i glimt... akkurat så fort at øynene ser det og akkurat så fort at css går ut av spillet... dette skjer regelmessig ca hvert 5 - 8 min syns jeg burde ta med: advanced disk cleaner og ccleaner fungerer veldig bra i samarbeid... og en ting til... da jeg hadde kjørt Ad-aware, spybot, avast, nod32, advanced disk cleaner og ccleaner hadde jeg 1 - 2 GB mer plass på HD... hva er vwtf6.exe? Ukjent. Slettes. og lvcoms.exe? Tilknyttet Logitech-driver. Trygt. og dash chin.exe? Ukjent. Slettes. og nwiz.exe /install? Tilknyttet Nvidia-driver. Trygt. og wo.exe? Nettleserutvidelse - spyware. Ufarlig men unødvendig. Slett. og ctfmon.exe? Hjelpeprogram for Creative. Trygt. Lenke til kommentar
enema Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) jeg bruker ikke creative edit: natta... men svar på resten også... ZZZ... og selvfølgelig: takk for all hjelp! dette er verdens beste support! Endret 3. mai 2005 av enema Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg har ikke dratt til sengs enda nei...og har fortsatt DVD X problems Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg skjønner ikke åsen du har de der linjene i registeret. Enda mindre at du ikke får dem bort. Kan det være noe hardware du har som legger det inn igjen? Hva sier startup items? Lenke til kommentar
mck Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Denne fjerner viruset:http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FxKelvir.exe Linken virker ikke!! Dette hadde jo vært sweet hvis det hadde fungert Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvis ikke linken virker, så kan det være viruset som har stengt deg ute fra symantec. Vedlagt denne posten finner du programmet zippet. FxKelvir.zip Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg skjønner ikke åsen du har de der linjene i registeret. Enda mindre at du ikke får dem bort. Kan det være noe hardware du har som legger det inn igjen? Hva sier startup items? Du mener at jeg skal ta et screenshot av det programmet Autoruns som jeg har vist tidligere i screenshots? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Denne fjerner viruset:http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FxKelvir.exe Linken virker ikke!! Dette hadde jo vært sweet hvis det hadde fungert Kom meg inn jeg, men zjulik lasta det opp hit, så last ned derfra! Lenke til kommentar
enema Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 betyr det at jeg har et virus inne på pcen som blokkerer norton og symantec fra å oppdatere? og fra å rett og slett gå inn på siden deres? eller no sånt...? Lenke til kommentar
enema Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) betyr det at jeg har et virus inne på pcen som blokkerer norton og symantec fra å oppdatere? og fra å rett og slett gå inn på siden deres? eller no sånt...? sry doublepost, men nettet var føkka (og jeg fikk en melding om at hw hadde tekniske problemer...wtf???) Endret 4. mai 2005 av enema Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Fra Symantecs infoside om W32.Chod.B-viruset (men kunne vært et hvilket som helst annet: 15. Blocks access to the following security-related Web sites by appending text to the Hosts file: * avp.com * ca.com * customer.symantec.com * dispatch.mcafee.com * download.mcafee.com * f-secure.com * fastclick.net * ftp.f-secure.com * ftp.sophos.com * grisoft.com * housecall.trendmicro.com * kaspersky.com * liveupdate.symantec.com * mast.mcafee.com * mcafee.com * merijn.org * my-etrust.com * nai.com * networkassociates.com * pandasoftware.com * phpbb.com * rads.mcafee.com * secure.nai.com * securityresponse.symantec.com * service1.symantec.com * sophos.com * spywareinfo.com * support.microsoft.com * symantec.com * trendmicro.com * update.symantec.com * updates.symantec.com * us.mcafee.com * vil.nai.com * viruslist.com * www.avp.com * www.awaps.net * www.ca.com * www.f-secure.com * www.fastclick.net * www.grisoft.com * www.kaspersky.com * www.mcafee.com * www.merijn.org * www.microsoft.com * www.my-etrust.com * www.nai.com * www.networkassociates.com * www.pandasoftware.com * www.phpbb.com * www.sophos.com * www.spywareinfo.com * www.symantec.com * www.trendmicro.com * www.viruslist.com * www.zonelabs.com * www3.ca.com * zonelabs.com Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Her er screenshotet du ba om zjulik. Så vidt jeg kan se er det ikke noe uvanlig her..... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Tja...det er i alle fall kjekt å se at systemet ditt ser rent ut :!: Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Ja.. Men pass på for Viruset Sober-N Jeg har fått det viruset gang på gang nå for tiden i email, så IKKE åpne noen mailer som inneholder en zip.fil med "Account Information" eller noe sånt. Dette er et virus. Avasten min er veldig flink til å spore sånne mailer, så jeg trenger ikke å være så forsiktig med mailer fordi avast oppdager dem. Men jeg har fortsatt problemer med DVD X player Edit: Er det mulig å blokkere avsendere i Outlook? Endret 5. mai 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå