Gå til innhold

Om det å "blogge" seg!

Brownie

Anbefalte innlegg

"En etter en forsvant de. Som løvtannfrø i vinden blafret de avgårde. Man ønsket å tro de en gang ville bli blomster, noen av de blomstene man plukker opp på vei hjem fra fotballtrening, for deretter å gi til mor slik at hun kan putte dem i et lite glass med vann. Men man visste alltid, de hadde ikke sjangs. Når man først var "lost", var det ingen vei tilbake. De ville bli glemt lik de utallige enere og nuller. Særlig nullene, de intetsigende. Man kan si at, joda, enere og nuller er mye verdt, men den gang ei. Innerst inne vet vi alle at nullene ikke har noe de skulle sagt. Så begynner man å skylde på noen. Det er alltid sidemannen, det var han eller hun som begynte! De sa det var så moro, ingen blir jo skadet, og folk får et innblikk i hva som skjer med deg, de bryr seg om deg. Tull, vi bryr oss om oss selv. Vi ønsker å tro folk er interessert, men nei, de er ikke det. Vi er jo alle universets sentrum, iallefall jeg, den største stjernen av dem alle. Eller Kurt da, han er jo også kul. Nei vent, jeg er størst. Jeg var på slikt et AB møte for ikke så lenge siden. Det gjør meg sterkere, mer motstandsdyktig. Det holder meg unna grensen. Den magiske grensen man ikke vil vrikke foten over. Er beinet brukket, blir man skutt, enkelt og greit. Der ute er ikke et liv verdt en pøkk, man entrer de lovløses verden, fylt med tomme løfter, tulipaner, tresko og en stank av billig aftershave. En etter en hadde de falt over, de hadde blitt... bloggere..."

Jeg sier dere bare, jeg liker det ikke! :nei:.

Hva mener dere om blogger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om folk absolutt skal publisere alskens tanker og opplevelser på nettet, får de vel ha lov til det. Selv om enkelte kun bruker blogger som en nettdagbok - uheldigvis er ikke alltid dagens dont i interessefeltet for alle og enhver - er det faktisk en mengde bloggere som skriver noe meningsfylt eller humoristisk, noe som er verd å lese.

Jeg har derfor egentlig intet imot denne nye trenden.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke liker blogger, så hold deg unna det... Enkelt og greit. :)

Jeg personlig bryr meg ikke i det hele tatt.

Som nevnt innledningsvis (om man leser mellom linjene) var liksom poenget at kamerater av meg "blogger" seg, og de dramatiske følgene har jeg selvsagt lyst til å spare dem for...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...