habberst Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 har photoshop 7.0 men jeg skjønner ikke noe av det. finne det noen form for guide eller touturial? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 den beste måten å lære det på er å bare prøve seg frem. tar riktignok lang tid, men man lærer det ordentlig og forstår programmets logikk mye bedre. Men her er noen sider som kan hjelpe: www.hah.net/p5/ good-tutorials.com the web machine.com Lenke til kommentar
BMP Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Denne karen er konge. Her lærer du det du trenger å lære om Photoshop 7. mvh bmp Lenke til kommentar
shonny Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 har photoshop 7.0 men jeg skjønner ikke noe av det. finne det noen form for guide eller touturial? Kjøp Adobe Photoshop 7.0 Classroom in a book. Den er dyr, men har alt du trenger for å lære FS7 skikkelig. Boka har bortimot 600 sider og kommer med CD. Veldig god investering. Kan supplementeres med Teach yourself visually Photoshop 7 som er grei for en rask oppfriskning etter at du har vært igjennom den førstnevnte. shonny Lenke til kommentar
andm Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 har photoshop 7.0 men jeg skjønner ikke noe av det. finne det noen form for guide eller touturial? Kjøp Adobe Photoshop 7.0 Classroom in a book. Den er dyr, men har alt du trenger for å lære FS7 skikkelig. Boka har bortimot 600 sider og kommer med CD. Veldig god investering. Det er ingen som sier at du ikke kan låne boken på biblioteket også. Det gjorde jeg (blir litt knapt med tid, men er du heldig kan du forlenge lånet) ... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er ingen som sier at du ikke kan låne boken på biblioteket også. Det gjorde jeg (blir litt knapt med tid, men er du heldig kan du forlenge lånet) ... Eller du kan låne den flere ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå