hamiso Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Vil kobla opp tv til pc-en. Har eit Radeon 9800 pro-kort. Har installert siste directx. Ville følgja forklaringa i den nederste delen av denne tråden; http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry1965274, som forklarer dette godt. Men når eg klikkar meg inn på egenskaper for skjermen, "settings" og "advanced", er det mange "mapper" som manglar. Dei einaste eg finn, er "General", "adapter", "monitor", "troubleshoot" og "colour management". Blant anna mappa som skulle ordna med kobling til tv, "displays", finnes ikkje i oversikten. Korleis kan dette fiksast? Lenke til kommentar
hamiso Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 OK. Fann det ut sjølv. Har tidlegare reinstallert xp, og måtte installera drivarar frå ati-radeon cd-en på nytt. Prøvde først å installera nye drivarar frå nett, utan resultat. men frå cd kom alle mappene på plass i egenskaper. Derimot er det framleis ingen bilete på tv-en. Oppkobling frå s-videokontakt i pc og scart i tv er gjort. Instruksane fulgt for å aktivera tv funskjonen i egenskaper. Men det kan sjå ut som om pc-en ikkje registrerer at det fjernsynet er kobla til. Så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå