Gå til innhold

Verste du har hørt?


Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så når du anbefaler de på

det sterkeste betyr det bare at du har elendig

musikksmak.

Jeg lurte på hva det skulle bety?

Og jeg gir blanke f*** i om han liker de eller ikke.

Hvis du gir blanke f... i om andre liker dem hvorfor anbefaler du dem da? Minst et dusin mennesker har forsøkt å overbevise meg om hvor bra U2 er, men for hver sang jeg hører blir jeg mer overbevist om at det er dritt, uansett om det er gammelt eller nytt

materiale. Jeg gir vel egentlig blanke f... i om du anbefaler U2 ( eller A1, Europe osv. )

jeg liker det ikke og kommer ikke til å skifte mening. Når du ( eller noen andre ) anbefaler musikk som jeg mener er dritt trekker jeg den naturlige slutningen at de har

dårlig musikksmak ( etter min mening ) og tar ikke eventuelle fremtidige anbefalinger

særlig alvorlig, selv om det skulle dreie seg om band som jeg ikke har har gjort meg

opp noen bastant mening om. Dette er selvfølgelig min subjektive mening om et svært

subjektivt felt, nemlig musikksmak.

Lenke til kommentar
Dett er skrikende off-topic, men kan du ikke være så snill å skrive hele linjer, Campus? Meget irriterende å lese et innlegg man oppfatter som et rim. :p

Er linjene mine for korte? Jeg skal prøve å skrive litt lengre linjer hvis det gleder deg.

Neida, gjør som du vil. :)

Lenke til kommentar
Så når du anbefaler de på

det sterkeste betyr det bare at du har elendig

musikksmak.

Jeg lurte på hva det skulle bety?

Og jeg gir blanke f*** i om han liker de eller ikke.

Hvis du gir blanke f... i om andre liker dem hvorfor anbefaler du dem da? Minst et dusin mennesker har forsøkt å overbevise meg om hvor bra U2 er, men for hver sang jeg hører blir jeg mer overbevist om at det er dritt, uansett om det er gammelt eller nytt

materiale. Jeg gir vel egentlig blanke f... i om du anbefaler U2 ( eller A1, Europe osv. )

jeg liker det ikke og kommer ikke til å skifte mening. Når du ( eller noen andre ) anbefaler musikk som jeg mener er dritt trekker jeg den naturlige slutningen at de har

dårlig musikksmak ( etter min mening ) og tar ikke eventuelle fremtidige anbefalinger

særlig alvorlig, selv om det skulle dreie seg om band som jeg ikke har har gjort meg

opp noen bastant mening om. Dette er selvfølgelig min subjektive mening om et svært

subjektivt felt, nemlig musikksmak.

Det var vel personangrepet Anth ville rydde opp i?

 

Hva du synes om U2 er vel irrelevant akkurat da?

Lenke til kommentar
Klart en av de verste jeg har hørt:)

ja da mener du at det er verdens verste band eller hva?

Om du først skal rette på andre, så må du skrive riktig selv også. Og ha en forståelse for hva som står i innlegget du prøver å rette.

 

Jeg har ikke sagt noenting om at det er verdens verste band, jeg sa det var noe av det verste jeg hadde hørt, ikke les mellom linjene.

 

Ser også at du er en av disse som hater alt innen ditt eget innsnevrede musikkhjørne, det er leit.

 

Før du kommenterer min signatur, finnes det ingen regler uten untak.

Lenke til kommentar

@Campus: Selv om noen anbefaler musikk som du ikke liker, så betyr ikke det at disse personene har dårlig musikksmak, mens du sitter med fasiten for god musikksmaken, nemlig din egen. Det er så vidt meg bekjent ingen som har helt lik musikksmak, og sånn er det bare.

Hvis du velger å ta meg useriøst fordi jeg anbefaler et band du ikke liker, ja så får det være ditt problem.

 

Kan godt forklare hvorfor jeg anbefaler dem:

Jeg vil anbefale de første platene til U2 fordi de representerer et ungt og friskt band med det som den gang var en gode del nye ideer. Låtene er fengende og har det lille ekstra som skiller dem fra mye annet nokså kjedelig fra samme tiår. Albuma gir meg mye musikalsk sett.

 

Og det er ikke dermed sagt at jeg tar som utgangspunkt at foreksempel du skal være enig i det. Hvis U2 ikke gir deg noe, ja så er det ikke bandet for deg.

Men at du skal gå ut på den måten du gjør, og forsøke å stemple personer med "Du har dårlig musikksmak", fordi du ikke er enig i mine anbefalinger, det er rett og slett barnslig gjort.

Punktum fra min side, så får du komme med akkurat hva du vil. Din kritikk preller av meg, men jeg vil allikevel si fra hvor landet ligger.

Makan til idioti...

Endret av anth
Lenke til kommentar
Kan godt forklare hvorfor jeg anbefaler dem:

Jeg vil anbefale de første platene til U2 fordi de representerer et ungt og friskt band med det som den gang var en gode del nye ideer. Låtene er fengende og har det lille ekstra som skiller dem fra mye annet nokså kjedelig fra samme tiår. Albuma gir meg mye musikalsk sett.

 

Og det er ikke dermed sagt at jeg tar som utgangspunkt at foreksempel du skal være enig i det. Hvis U2 ikke gir deg noe, ja så er det ikke bandet for deg.

Men at du skal gå ut på den måten du gjør, og forsøke å stemple personer med "Du har dårlig musikksmak", fordi du ikke er enig i mine anbefalinger, det er rett og slett barnslig gjort.

Punktum fra min side, så får du komme med akkurat hva du vil. Din kritikk preller av meg, men jeg vil allikevel si fra hvor landet ligger.

Makan til idioti...

"Fengende" er vel egentlig et ord man bruker for

å beskrive drittmusikk, når man ikke vil fornærme

artister som selger millioner. U2 er vel det kjedeligste

bandet verden noensinne har sett, så jeg skjønner

ikke hva det skulle være som var kjedelig

sammenlignet med dem. Et hvilketsomhelst fjortiss-

pønkband med ustemte instrumenter og vokalist i

stemmeskifte er langt mindre kjedelig. Hvis U2 hadde

nye ideer måtte det være hvordan tjene seg rik på

dårlig popmusikk uten å bli døgnfluer. At jeg sier at

du har dårlig musikksmak er vel en ganske mild

karakteristikk sammenlignet med dine fra tidligere i

denne tråden ( "kvalme bleier eller måseskitskodde

grønnskollinger" ) mot folk som ikke var enig i dine

vurderinger. Når det gjelder vurderinger av hva som

er barnslig eller idioti, tror jeg ikke du er rette person

å sette til oppgaven.

Lenke til kommentar
Er det noen eksperter på klassifisering av metal som kan

fortelle meg hvilken delsjanger Daud i skogen hører til

under?

Køddemetal.

 

Tok du virkelig det der seriøst?

Jeg har ikke nok peiling på blackmetal o.l. til

å fastslå at det var useriøst. Det var dessuten

fra urørt, og da ligger det vel i kortene at de

ikke har de beste tekniske forutsetningene.

Lenke til kommentar

Campus: Det kan ikke sammenlignes. Kommentaren min tidligere i tråden gikk ikke direkte til en person. Dessuten var det et svar på provokasjon (eller spøk var det vel).

 

Du derimot er tydeligvis provosert over at noen kan anbefale 3 plater av U2. Vet du hva? Jeg har aldri tidligere skrevet noe positivt om U2 (ikke som jeg husker). Jeg har skrevet en plateomtale for ikke så lenge siden, hvor jeg slakter U2's siste skive. U2 er ikke blant mine favorittband, og jeg forsøker ikke å fronte bandet. Det jeg gjorde i denne tråden, var å relativt anbefale noen plater av U2. Hvis man skal sjekke ut bandet U2, ja så anbefaler jeg å begynne med nevnte 3 skiver.

 

Hvis du vil se hvilken musikksmak jeg har, så ta en titt på nettsiden min. Den heter faktisk musikksmaken.com. Du kan ikke dømme min musikksmak utifra 3 relative plateanbefalinger av et band.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...