Suppelars2k Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Haltan: Jeg vet! Men det er en dårlig spøk. Og det har jeg prøvd å få frem, nemlig at det ikke kunne være en seriøs mening Det finnes nok nok av folk som setter både Backstreet Boys og A1 over Pink Floyd, er jeg redd. Deres problem. Endret 30. april 2005 av HalTan Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Det er en musikk"sjanger" som får meg til å brekke meg. Jeg liker å kalle den "britisk gitarrock fra helvete". Og nei, bandet trenger ikke å komme fra GB. Noen band: - The Strokes - The Hives - The White Stripes ARGH! MÅTTE DE BRENNE EVIG! Så enig, så enig.... Edit: Picasso Var ikke han maler da? Endret 30. april 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Campus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg synes U2 er verdens dårligste band. Hvorfor? Jeg er heller ikke storfan av bandet, men det er mange andre so stiller sterkere til den tittelen. Jeg vet at det er mange band som lager dårlig musikk, men de fleste av dem høres ( for meg ) ikke ut som om de prøver å lage god musikk ( jeg tenker da på danseband, boyband o.l. ). U2 høres ( for meg ) ut som om de prøver å lage god musikk, men de klarer det ikke. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 De var gode tidlig på åttitallet, men tapte seg deretter med et mer kjedelig lybilde. Sisteplata deres er en katastrofe... Men Boy, War og October er tre plater jeg kan anbefale på det sterkeste. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Den siste plata er jo den beste IMO!! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 O-zone (tror jeg de heter. Mener uansett folkene med den grusomme 'maia ha, maia ho'-ettellerannet) stiller ganske bra på min liste. Ozone er helt klart det verste! En haug med romanske skjeve gutter 'a gitt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hm, vet ikke helt. Tror ikke jeg har noe sånn "verste".. Alt er relativt Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Backstreet Boys og Hanson m/flere Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 O-zone, A1 , Westlife, backstreet boys (bakgate guta.... sier litt om medlema ) Hanson og alle andre boy band.. alle disse får meg til å spy Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 O-Zone suger max!!! Spørs om ikke de overgår schnappi... Lenke til kommentar
Con Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 O-Zone suger max!!! Spørs om ikke de overgår schnappi... Tror faktisk det! I og med at de faktisk har FLER sanger!! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) O-zone og Gunther kommer høyt opp for min del. Men verdens verste ? Det vet jeg ikke, da jeg har hørt veldig lite musikk i forhold til mange. Uansett liker jeg dem veldig dårlig, og det er poenget. Endret 30. april 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 O-Zone er mye verre en scnappi! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 skal vi lage en konkuranse om dette? hvis dere vil så blir det slik: 1.Fakta om bandet men ikke så mye! (kan vere bare en setning!) 2. post et av platekovrene deres! (bare et!) det var det! si ja om du vil at vi skal lage en konkuranse om dette. si nei hvis du ikke vil. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hmm... Eminem, Tungt vann og mye annen rap... Og all trance. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 O-Zone er mye verre en scnappi! O-Zone er fantastisk. Jeg hører på de hver gang jeg har vors! :--D Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ja, det skulle ikke forundre meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå