Gå til innhold

Verste du har hørt?


Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

TLZ: Da bygger hele greia på en misforståelse. Jeg diskuterer fra et objektivt ståsted, og bringer frem spørsmålet om hvor vidt man subjektivt sett bare kan kaste ut dritt uten å måtte stå for det. Videre er jeg enig med julenissen om topic.

 

Jeg kan tilføye at det er veldig provoserende å alltid møte visse personers subjektive trangsynthet. Da sikter jeg først og fremst til to karer som alltid markerer seg meg sterkt provoserende innlegg, og som alltid lager bråk.

Endret av anth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes U2 er verdens dårligste band.

Hvorfor?

 

Jeg er heller ikke storfan av bandet, men det er mange andre so stiller sterkere til den tittelen.

 

PS:

 

Hva er meningen med tråden? Å kun ramse opp band slik dere alltid gjør, eller å diskutere innslag.

Jeg føler at man ikke kan diskutere eller komme med meninger uten å bli kalt:

"Du fremtrer som om du er den eneste med det riktige svaret"

"Du er en bezzer-wizzer"

Hvor godt hadde slike utsagn egnet seg i en politisk debatt? Hele vitsen med et forum er jo at en skal få argumentere for det en selv står for.

Lenke til kommentar
Jeg synes U2 er verdens dårligste band.

Hvorfor?

 

Jeg er heller ikke storfan av bandet, men det er mange andre so stiller sterkere til den tittelen.

 

PS:

 

Hva er meningen med tråden? Å kun ramse opp band slik dere alltid gjør, eller å diskutere innslag.

Jeg føler at man ikke kan diskutere eller komme med meninger uten å bli kalt:

"Du fremtrer som om du er den eneste med det riktige svaret"

"Du er en bezzer-wizzer"

Hvor godt hadde slike utsagn egnet seg i en politisk debatt? Hele vitsen med et forum er jo at en skal få argumentere for det en selv står for.

Du må nok også innse at du kan virke veldig provoserende og bombastisk Anth. Du har en tendens til og skulle belære andre, og virker nok av og til litt påståelig.

Dette er IKKE for å krangle da jeg synes du tilføyer forumet en hel del, men kun et forsøk på vise hvorfor enkelte gir deg "besserwizzer" stempelet.

 

 

:)

 

*edit* Noen leifer.

Endret av TAAB
Lenke til kommentar
Jeg synes U2 er verdens dårligste band.

Hvorfor?

 

Jeg er heller ikke storfan av bandet, men det er mange andre so stiller sterkere til den tittelen.

Se på den nye emnetittelen. Kanskje han ikke har hørt alle de ukjente bandene som du snakker om. Kanskje du skal slutte å krangle om ting som er subjektive?

Lenke til kommentar
Nja... Vipper mellom The Shags og Pink Floyd...

Men dette finner vi oss i. Et helt tilfeldig innlegg fra HalTan uten baktanker. Og straks man tar saken opp, er man en besserwizzer.

Greit TAAB, jeg skjønner poenget ditt. I rest my case!

 

Julenissen: Er det virkelig nødvendig å nevne at du quoter noe som ble skrevet før tittelen ble endret? omg!

Endret av anth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...