Gå til innhold

Verste du har hørt?


Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå var vel temaet i denne tråden dårlig musikk, og ikke

god musikk.

Så må du kanskje tenke på det da, før du poster de innleggene du gjør.

Jeg tenkte jo på det, det var jo derfor jeg foreslo U2

som verdens verste band ( eller det verste jeg har

hørt, det finnes sikkert ganske mye jeg aldri har hørt )

Lenke til kommentar

Steffy: Ikke ta alt så ekstremt seriøst, smileyen ":p" tilsier i mange tilfeller en spøk. :)

 

Campus: Godt mulig, for min del så gav mange band avsmak i første om gang(fks. Metallica) men så hørte eg noen andre plater som gav mersmak. Men for all del, hør på det du vil. :)

 

PS: Seriøst, hold deg litt unna enter-tasten. Er temmelig sikker på at eg ikke er den eneste som irriterer meg grønn over det. ;)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

"Det verste jeg har hørt". En viss en i tråden har ikke hørt mye hvis det verste han har hørt er et av verdens dyktigste band rent teknisk sett. Men han har vel fått et kall fra Gud om hva som er bra musikk, slik at han slipper å lete i havet. Alt det andre er bare vas, og de som hører på det, har en veldig dårlig smak ifølge den skrevne fasit som alle følge.

Endret av anth
Lenke til kommentar
"Det verste jeg har hørt". En viss en i tråden har ikke hørt mye hvis det verste han har hørt er et av verdens dyktigste band rent teknisk sett.

Det er din mening, og den er etter min mening "underutviklet

og innsnervet", for å sitere en viss "musikkanmelder". Jeg

klarer ikke helt å ta folk som ønsker livet av Metallica på alvor.

Vil du at jeg skal ramse opp de bandene jeg har hørt som jeg

synes er bedre enn U2? Det kommer til å bli et veldig langt og

kjedelig innlegg!

Lenke til kommentar
"Det verste jeg har hørt". En viss en i tråden har ikke hørt mye hvis det verste han har hørt er et av verdens dyktigste band rent teknisk sett.

Det er din mening, og den er etter min mening "underutviklet

og innsnervet", for å sitere en viss "musikkanmelder". Jeg

klarer ikke helt å ta folk som ønsker livet av Metallica på alvor.

Vil du at jeg skal ramse opp de bandene jeg har hørt som jeg

synes er bedre enn U2? Det kommer til å bli et veldig langt og

kjedelig innlegg!

Go

Ahead

!

Lenke til kommentar
Steffy: Ikke ta alt så ekstremt seriøst, smileyen ":p" tilsier i mange tilfeller en spøk. :)

Nå var det ikke bare kritikk mot innlegget ditt (som jeg ante hadde et snev av ironi i seg), men heller de heller arrogante påstandene som dukker opp fra tid til annen ala "Hvis du ikke liker APC/Tool/Pink Floyd/osv har du bare ikke hørt nok". Det er ikke få ganger dette brukes som et "argument", for å forsvare bandets rykte om at alle med peiling på musikk er fan.

 

Personlig liker jeg APC, men de kommer ikke på Topp 20-listen min over verdens beste band, og jeg er ganske sikker på at det ikke vil ha noe å si om jeg sitter i en uke og ikke hører på annet.

 

Dette gjelder også de som påstår at alle som ikke liker "satanmusikk"/trance/nekrotr00dancehousemania ikke har hørt "ekte" "satanmusikk"/trance/nekrotr00dancehousemania, og kun kjenner til Nightwish/Dina/whatever.

Lenke til kommentar
Dette gjelder også de som påstår at alle som ikke liker "satanmusikk"/trance/nekrotr00dancehousemania ikke har hørt "ekte" "satanmusikk"/trance/nekrotr00dancehousemania, og kun kjenner til Nightwish/Dina/whatever.

Her er eg faktisk litt uenig...

Selv så var eg veldig kritisk til black metal en stund, men så kom eg over noe bra og så begynte eg å lik det. Samme med trance, mente at ALL trance var dritt, men så kom eg over Infected Mushroom....

 

Poenget mitt er altså at en går ihvertfall glipp av noe hvis en aviser en hel sjanger sånn uten videre....

 

Nå mener eg ikke å være slik musikknazi her, men bare det at det finnes noe i det fleste sjangere. Du liker det kanskje ikke, men det skader liksom ikke å gi det en sjangs.

 

Forøvrig så er eg litt ørlite grann arrogant som du sier angående noen få band. La oss ta for eksempel Pink Floyd, hvis du sammenligner albumet 'Meddle' og 'The Wall' så er jo dette heelt forskjellig musikk. Sier ikke at alle SKAL gå å høre på alt av en artist før de dømmer dem, bare det at hvis dere leter litt så kan dere finne skatter så dere eller ville gått glipp av. Det gjorde ihvertfall eg da, ikke sikkert det er likt for alle... :)

 

 

Ve ikke helt hvor godt det inlegge ble, er steintrøtt... men men.. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...