embark Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Side Brok kanskje.. Eller kanskje det er meninga at det skal høres jævlig ut? [Kranglehumør]Sier du at Sidebrok er dårlig? Hvor do bo? [/Kranglehumør] Men tror ikke det er ment så fantastisk seriøst. Men det er tøff musikk! Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) For det første: Campus suger.For det andre: Det er veldig vanskelig å lese hva du skriver når du bryter linjene. Vær så snill å vær litt saklige. Man kan snakke om musikk uten å angripe hverandre med sine egne subjektive meninger om hva som er best. For min del synes jeg at "The Shaggs" er noe av det værste. Hvis man vet om forhistorien til bandet, er det en ganske trist historie om hvorfor de begynte å spille som et band. Det er organisert rot. Når noen så sier at "The Beatles er egentlig ikke så bra i forhold til populariteten deres", så er man jo stokk dum. Det var REVOLUSJONERENDE. Lydbildet var noe som verden aldri hadde hørt før. De satte standarden på hvordan et band skulle låte. Å si at The Beatles ikke er så bra, er det samme som å skyte seg i foten. The Beatles er like aktuelt idag som for 40 år siden. Akkurat slik som JH og SRV... EDIT: Skriveleif Nå vil jeg si at du skyter deg litt i foten, med først å si at man kan diskutere uten å angripe subjektive meninger , også angripe min subjektive mening. Og i tillegg kalle meg stokk dum. Endret 5. mai 2005 av bjarne88 Lenke til kommentar
Campus Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Campus: Hva med King Crimson fra andre tiår enn 70'tallet, er det like dårlig? Crimson har gitt ut plater fra 1969 og frem til idag. Og Crimson har mange ansikt. Det var et nytt band med ny setting og nye medlemmer på nesten hver plate.Jeg mistenker at du verken har hørt noe av bandet eller vet noe som helst om dem. Hva med diskospya som tok helt av fra midten av 70'tallet og utover, med band som Boney-M. Stiller de sterkere enn "det forferdelige" King Crimson? Jeg har ikke hørt noe nyere King Crimson enn det fra 70tallet (jeg regnet faktisk med at de var oppløst ) men det var på den tiden de var populære. Siden du lurer: jeg foretrekker faktisk dårlig diskomusikk fremfor kjedelig instrumentonani fra dårlige progrockband. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 verste jeg har hørt? det kan jeg med hånden på hjertet si er Techno, Trance, Dance, House og alt det andre som kun er støy! Grunnen til at jeg mener dette er at jeg har vokst opp med musikk, og da mener jeg musikk som Led Zeppelin, Black Sabbath, Deep Purple, Procol Harum, Uriah Heep o.l. og da har jeg etterhvert lært å faktisk høre på musikken og nyte den. Da du setter deg ned og hører på slik musikk kan du høre at de ikke bare spiller med instrumentene sine, men de spiller med sjela si og. Dette er noe du ikke kan høre hvis du hører på Techno o.l. Digital musikk er noe alle kan lage, bare de har fantasi nok, Rock & Roll kan man ikke bare lage sånn utenvidere, man må virkelig ofre noe for å få det til. Derfor synes jeg Techno o.l. er det verste som finnes. Det er forferdelig å høre på og er alt for enkelt.. Dette er mitt syn og jeg er sikker på at mange er uenige med meg. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg er forresten enig med Campus angående noen ting, men arrogansen hans gjør at jeg ikke klarer å ta ham seriøst. Campus: Du har ikke fasiten. Jeg kan vel virke litt arrogant, men det irriterer meg at etter at jeg skrevet at jeg synes U2 er det verste bandet i verden, får jeg svar hvor det postuleres at de var gode i begynnelsen av karrieren, som om det ikke var lov til å være uenig. Til alt overmål fra en fyr som påstår at han er objektiv, som om det var mulig når det gjelder musikksmak. Når det gjelder fasiter så har jeg fasiten på hva som høres bra ut i mine ører, på samme måte som du har fasiten på hva som høres bra ut i dine. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg kan godt vere venn med Campus jeg men da må han ikke bruke Enter så mye! Jeg blir kritisert for litt hyppig bruk av enter, men problemet mitt er at når jeg lar være å bruke den blir linjene mine brutt i korte og lange i hytt og pine, og det irriterer meg. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er enig med deg Zomax La nå Campus mene det han vil - så kan resten av oss digge Crimson Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Side Brok er et hån mot alt som heter rap-musikk synes jeg. Makan til dårlig innhold og idiotiske vokalister skal du lete lenge etter. Backstreet Boys og Schnappi topper også listen over idiotiske artister. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Side Brok er et hån mot alt som heter rap-musikk synes jeg. da liker jeg det Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Side Brok er et hån mot alt som heter rap-musikk synes jeg. Makan til dårlig innhold og idiotiske vokalister skal du lete lenge etter. Tror Sidebrok ikke sidebrok tar seg selv så seriøst, er mer humorband. Forøvrig så er det veldig mange rappere som er ennda mer idiotiske tekster av typen "Hoes' bitches, money, dope, bitch, hoes, osv....." i motsetning til Sidebork så tar disse folka seg selv seriøst... Huff zomax: En datamaskin er et instrument det og, selv om det er mer anonymt. Finnes mye bra elektronisk musikk bare du leter, disse musikerene er ofte som som har erfaring fra "ekte" musikk. Å si at du har lært deg å nyte musikk bare fordi du har hørt på akkurat de bandene blir også litt teit spør du meg, er temmelig sikker på at det finnes folk som ikke har hørt de bandene som likevel kan nyte musikk. Endret 5. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Maroon 5 er vel det verste jeg har hørt. Jeg hører heller Rosa Helikopter i en time istedenfor en halvtime med Maroon 5. Hjernen min vrir seg i fortvilelse når noen spiller Maroon 5. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg hører heller Rosa Helikopter i en time istedenfor en halvtime med Maroon 5. Hjernen min vrir seg i fortvilelse når noen spiller Maroon 5. det mener du ikke? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg hører heller Rosa Helikopter i en time istedenfor en halvtime med Maroon 5. Hjernen min vrir seg i fortvilelse når noen spiller Maroon 5. det mener du ikke? Håper da det. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Å kalle et godt band for verdens verste, viser bare mangel på innsikt og vurderingsevne.Hvis noen vil sette nevnte Pink Floyd som et verre band enn alle andre i hele verden, så vil det si at de samme folka setter band som Backstreet Boys, Take That, Abba, DDE og Ole Ivars høyere på listen. Det er urovekkende... Øyh, ikke diss ABBA. De har tross alt kommet med uhorvelig mange gode melodier, noe annet enn det som spys ut i menger i dag av håpløse remixer, kjedelig RAP-musikk og dårlig R&B. Se bare hva som har skjedd med Mariah Carey! For 10 år siden så sang hun vakre melodier som gav meg gåsehud, nå prøver hun å være R&B tøs med "Gonna have a party", som er en drit kjedelig, lite melodiøs låt. Personlig mener jeg Sputnik er noe av det værste jeg har hørt. Seriøst! Og så Beyonce, da. PS: DDE lager også gode melodier, og de har sjarm! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 PS: DDE lager også gode melodier, og de har sjarm! Så er du jo født og oppvokst i gokk også, da Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Personlig mener jeg Sputnik er noe av det værste jeg har hørt. Jeg har Sputnik som ringetone på mobilen min Men det er bare for å irritere en viss kamerat fordi den er så dårlig. Jeg hater Sputnik selv så ikke ring meg! Og Krister Sjøgren, han hater jeg! Forbanna drittdansband musikk! Og som det ikke hjelper, hører jeg den nye plata hans på TV - Krister synger Elvis låter Arghhh Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Jeg hører heller Rosa Helikopter i en time istedenfor en halvtime med Maroon 5. Hjernen min vrir seg i fortvilelse når noen spiller Maroon 5. det mener du ikke? Håper da det. sorry at jeg QUOTER så mye men.. men jeg hater i et rose hellikopter så enorm mye at du ikke aner det! Endret 5. mai 2005 av M.F. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Side Brok er et hån mot alt som heter rap-musikk synes jeg. Makan til dårlig innhold og idiotiske vokalister skal du lete lenge etter. Tror Sidebrok ikke sidebrok tar seg selv så seriøst, er mer humorband. Forøvrig så er det veldig mange rappere som er ennda mer idiotiske tekster av typen "Hoes' bitches, money, dope, bitch, hoes, osv....." i motsetning til Sidebork så tar disse folka seg selv seriøst... Huff zomax: En datamaskin er et instrument det og, selv om det er mer anonymt. Finnes mye bra elektronisk musikk bare du leter, disse musikerene er ofte som som har erfaring fra "ekte" musikk. Å si at du har lært deg å nyte musikk bare fordi du har hørt på akkurat de bandene blir også litt teit spør du meg, er temmelig sikker på at det finnes folk som ikke har hørt de bandene som likevel kan nyte musikk. Joda... Lager all min datagenererte musikk i Dance Ejay 3 Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Og Krister Sjøgren, han hater jeg! Forbanna drittdansband musikk! Og som det ikke hjelper, hører jeg den nye plata hans på TV - Krister synger Elvis låterArghhh *grøss* Da tror jeg jeg foretrekker "Geir synger Elvis etter hukommelsen"! (Kristian Valen.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå