Lollapalooza Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Meltbanana med Roughdogs.....tviler sterkt på eksistensen til noe verre Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ah, han derre Peter Jøback eller what's his name som går på reklame på TVn. Herregud for en sytekopp! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Campus der vart det stang ut! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 For det første: Campus suger. For det andre: Det er veldig vanskelig å lese hva du skriver når du bryter linjene. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 For det første: Campus suger.For det andre: Det er veldig vanskelig å lese hva du skriver når du bryter linjene. så maks enig! Lenke til kommentar
Campus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Campus: Som du vil. Jeg kan gjerne endre på innlegget, hvis det forstyrret deg så voldsomt. Det forstyrret meg ikke i det hele tatt, jeg bare lurte på hva du mente ( og om du visste hva LOL betyr ) Lenke til kommentar
Campus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 :!: :!: :!: Edit: Man må virkelig tenke seg om to ganger før man sier at Crimson var noe av det dårligste på 70-tallet. Det blir mer som å si at Darwin var en idiot. Jeg skjønner ikke helt sammenhengen: Darwin lagde så vidt jeg vet ikke dårlig musikk. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 For det første: Campus suger. Hvorfor? Fordi jeg ikke liker dårlig musikk? Lenke til kommentar
Campus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Anbefaler å ha den i signaturen. Jeg vet ikke om jeg er spesielt klok, men jeg prøver ihvertfall å være ærlig ( og ikke late som om jeg liker drittmusikk bare fordi den har solgt i mange millioner ) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Campus: Hvem har sagt at det er dårlig musikk? Du! Og det med Darwin: Det var en sammenligning! King Crimson = Bra | Darwin = Smart... Å si at King Crimson var det dårligste på 70-tallet er det samme som og si at Darwin var en idiot! Skjønner? Endret 3. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Campus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Campus: Hvem har sagt at det er dårlig musikk? Du! Og det med Darwin: Det var en sammenligning! King Crimson = Bra | Darwin = Smart... Å si at King Crimson var det dårligste på 70-tallet er det samme som og si at Darwin var en idiot! Skjønner? King Crimson _er_ noe av det dårligste fra 70tallet, problemet er bare at du ikke er i stand til å forstå det. Sammenligningen med Darwin er bare patetisk, det samme med bruk av "og" der det skal være "å". Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) *tatt vekk* Endret 3. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva faen har det med saken og gjøre da, at jeg har et par ubetydlige skrivefeil?!! Lær deg å bruke enter-knappen riktig!! Hva faen har det med saken å gjøre at han ikke bruker enter-knappen riktig? Ikke så lurt å kommentere noe sånt, for så å stupe ned på det samme nivået... Det blir litt for "du er barnslig, din bæsj"-opplegg. Jeg er forresten enig med Campus angående noen ting, men arrogansen hans gjør at jeg ikke klarer å ta ham seriøst. Campus: Du har ikke fasiten. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Side Brok kanskje.. Eller kanskje det er meninga at det skal høres jævlig ut? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) For det første: Campus suger.For det andre: Det er veldig vanskelig å lese hva du skriver når du bryter linjene. Vær så snill å vær litt saklige. Man kan snakke om musikk uten å angripe hverandre med sine egne subjektive meninger om hva som er best. For min del synes jeg at "The Shaggs" er noe av det værste. Hvis man vet om forhistorien til bandet, er det en ganske trist historie om hvorfor de begynte å spille som et band. Det er organisert rot. Når noen så sier at "The Beatles er egentlig ikke så bra i forhold til populariteten deres", så er man jo stokk dum. Det var REVOLUSJONERENDE. Lydbildet var noe som verden aldri hadde hørt før. De satte standarden på hvordan et band skulle låte. Å si at The Beatles ikke er så bra, er det samme som å skyte seg i foten. The Beatles er like aktuelt idag som for 40 år siden. Akkurat slik som JH og SRV... EDIT: Skriveleif Endret 3. mai 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva faen har det med saken og gjøre da, at jeg har et par ubetydlige skrivefeil?!! Lær deg å bruke enter-knappen riktig!! Hva faen har det med saken å gjøre at han ikke bruker enter-knappen riktig? Ikke så lurt å kommentere noe sånt, for så å stupe ned på det samme nivået... Det blir litt for "du er barnslig, din bæsj"-opplegg. Jeg er forresten enig med Campus angående noen ting, men arrogansen hans gjør at jeg ikke klarer å ta ham seriøst. Campus: Du har ikke fasiten. Greit! Tar det tilbake! Kan ikke alle være venner i steden for og krangle? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 jeg kan godt vere venn med Campus jeg men da må han ikke bruke Enter så mye! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vannvidd sangen.. (den med mobillyder, sag, borring etc) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Campus: Hva med King Crimson fra andre tiår enn 70'tallet, er det like dårlig? Crimson har gitt ut plater fra 1969 og frem til idag. Og Crimson har mange ansikt. Det var et nytt band med ny setting og nye medlemmer på nesten hver plate. Jeg mistenker at du verken har hørt noe av bandet eller vet noe som helst om dem. Hva med diskospya som tok helt av fra midten av 70'tallet og utover, med band som Boney-M. Stiller de sterkere enn "det forferdelige" King Crimson? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå