Gå til innhold

Verste du har hørt?


Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:!: :!: :!:

 

Edit: Man må virkelig tenke seg om to ganger før man sier at Crimson var noe av det dårligste på 70-tallet. Det blir mer som å si at Darwin var en idiot.

Jeg skjønner ikke helt sammenhengen: Darwin lagde så vidt

jeg vet ikke dårlig musikk.

Lenke til kommentar
Campus: Hvem har sagt at det er dårlig musikk? Du!

 

Og det med Darwin: Det var en sammenligning! King Crimson = Bra | Darwin = Smart...

 

Å si at King Crimson var det dårligste på 70-tallet er det samme som og si at Darwin var en idiot!

 

Skjønner?

King Crimson _er_ noe av det dårligste fra 70tallet, problemet

er bare at du ikke er i stand til å forstå det. Sammenligningen

med Darwin er bare patetisk, det samme med bruk av "og" der

det skal være "å".

Lenke til kommentar
Hva faen har det med saken og gjøre da, at jeg har et par ubetydlige skrivefeil?!! :mad:

 

Lær deg å bruke enter-knappen riktig!!

Hva faen har det med saken å gjøre at han ikke bruker enter-knappen riktig?

Ikke så lurt å kommentere noe sånt, for så å stupe ned på det samme nivået... Det blir litt for "du er barnslig, din bæsj"-opplegg.

 

Jeg er forresten enig med Campus angående noen ting, men arrogansen hans gjør at jeg ikke klarer å ta ham seriøst.

 

Campus: Du har ikke fasiten.

Lenke til kommentar
For det første: Campus suger.

For det andre: Det er veldig vanskelig å lese hva du skriver når du bryter linjene.

Vær så snill å vær litt saklige. Man kan snakke om musikk uten å angripe hverandre med sine egne subjektive meninger om hva som er best.

 

For min del synes jeg at "The Shaggs" er noe av det værste. Hvis man vet om forhistorien til bandet, er det en ganske trist historie om hvorfor de begynte å spille som et band. Det er organisert rot.

 

Når noen så sier at "The Beatles er egentlig ikke så bra i forhold til populariteten deres", så er man jo stokk dum. Det var REVOLUSJONERENDE. Lydbildet var noe som verden aldri hadde hørt før. De satte standarden på hvordan et band skulle låte. Å si at The Beatles ikke er så bra, er det samme som å skyte seg i foten. The Beatles er like aktuelt idag som for 40 år siden. Akkurat slik som JH og SRV...

 

EDIT: Skriveleif

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Hva faen har det med saken og gjøre da, at jeg har et par ubetydlige skrivefeil?!! :mad:

 

Lær deg å bruke enter-knappen riktig!!

Hva faen har det med saken å gjøre at han ikke bruker enter-knappen riktig?

Ikke så lurt å kommentere noe sånt, for så å stupe ned på det samme nivået... Det blir litt for "du er barnslig, din bæsj"-opplegg.

 

Jeg er forresten enig med Campus angående noen ting, men arrogansen hans gjør at jeg ikke klarer å ta ham seriøst.

 

Campus: Du har ikke fasiten.

Greit! Tar det tilbake!

 

Kan ikke alle være venner i steden for og krangle? ;)

Lenke til kommentar

Campus: Hva med King Crimson fra andre tiår enn 70'tallet, er det like dårlig? Crimson har gitt ut plater fra 1969 og frem til idag. Og Crimson har mange ansikt. Det var et nytt band med ny setting og nye medlemmer på nesten hver plate.

Jeg mistenker at du verken har hørt noe av bandet eller vet noe som helst om dem.

Hva med diskospya som tok helt av fra midten av 70'tallet og utover, med band som Boney-M. Stiller de sterkere enn "det forferdelige" King Crimson?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...