rubjell Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg vil gjerne kaste ut den monster skjermen jeg har til den stasjonære pcen min og heller koble stasj pcen til skjermen på min bærbare og lurer på hvilken kabel jeg trenger?? Vare nr hos komplett tar jeg gjerne i mot Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 De fleste bærbare pcer har kun utgang for ekstern skjerm, ikke ingang. Har faktisk aldri sett motsatt, men skal ikke si 100% at det ikke er mulig, men tviler sterkt. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Dette er neppe løsbart med bare en kabel. En mulig løsning er å bruke TV-out på den stasjonære, og en form for video capture (composite/s-video til USB?) på den bærbare. Har ikke prøvd dette, så hvordan dette vil fungere i praksis vet jeg ikke. Kanskje fjernstyring av den stasjonære over nettverket kan være en idè? F.eks. TightVNC eller RealVNC. Dette er i alle fall gratis å prøve. Lenke til kommentar
LaptopMessias Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har ikke vært borti noen laptop som har mulighet for "video-innsignal". Det er veldig viktig å kompromissere ved å lage en laptop, da man ikke har all verden av plass. Det å ha en inngang er nok så spesielt, og vil treffe så få brukere at dette nok neppe vil komme på noen laptop noen gang.... Kjøp heller en billig LCD skjerm til maskinen din, evt gå for forslaget til sofTest. - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå