Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Helt latterlig. Blind vold mot uskyldige er helt på trynet. Håper de får smake sin egen medisin en dag, at noen tar skikkelig igjen. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 I spørsmålet på topic ville jeg byttet ut "dumt" med "patetisk oppmerksomhetsbehov utført av feige idioter". Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Synes det er FOR groteskt med sånt dritt! Håper sånt blir slått HARDT ned på.. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) "Happy-Slapping", dumt eller tøfft? Jeg fatter ikke at det er noe å spørre om en gang. Geir Vet da det. Men i mangel av noe bedre formulert overskrift ble det til at jeg skrev det slikt. Men man vet da aldri, kan jo være noen med manglende empati som mener dette er morsomt. (håper da ikke det). Edit: Fulgte pebbe's forslag og bytter ut overskriften til "patetisk oppmerksomhetsbehov utført av feige idioter" Edit2: Vinduet til overskriften var for kort, så det ble "Oppmerksomhetsbehov utført av feige idioter." Endret 30. april 2005 av ED209 Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 ED209: Mitt innlegg var ikke kritikk av din overskrift, bare min måte å ytre en mening om disse utskuddene på Forresten titta jeg innom bloggen til vg.no i sted, der sto det at Happy slap var nesten blitt borte etter at politiet hadde en aksjon for 2-3 måneder siden. Om det er avisene som har vært treg i oppfattelsen eller hva det er, aner jeg ikke... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Dette er et eksempel på et element man bare blir kvitt ved hjelp av rå vold: Dvs. at den personen de uprovosert angriper og hvis frihet blir krenket, gjør det eneste fornuftige og setter seg til motverge. Enten ved å skyte eller gi angriperen(e) en så solid omgang at de(nne) må inn på akutten for å overleve. edit: skrivefeil Endret 30. april 2005 av Manuel Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) ED209: Mitt innlegg var ikke kritikk av din overskrift, bare min måte å ytre en mening om disse utskuddene på Forresten titta jeg innom bloggen til vg.no i sted, der sto det at Happy slap var nesten blitt borte etter at politiet hadde en aksjon for 2-3 måneder siden. Om det er avisene som har vært treg i oppfattelsen eller hva det er, aner jeg ikke... Gjør ikke noe. Virket som om tom waits for alice klagde litt på overskrifta og. *Ironi* Har ikke fått med meg den artikkelen du snakker om, men jeg håper virkelig at de har fått slutt på dette. Men man kan jo aldri være for sikker, kan komme et tilbakefall hos disse hjerneløse som har holdt på med dette. Manuel: Er enig med deg. Tror også at eneste måten disse kan lære noe er å få tilbake med samme mynt eller værre. [ORDTAK] Vondt skal vondt fordrive. [/ORDTAK] Endret 30. april 2005 av ED209 Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Hva synes dere, kunne dere tenkt dere å utføre, stå å se på (og le) eller er dette noe som ville fått deg til å "tilte" og hjelpe de som ble utsatt for slikt?? Det hadde nok fått meg til å tilte og hjelpe de som ble utsatt... Å angripe tilfeldige folk på gaten er bare dumt. De fleste som gjør dette har nok aldri fått juling før, siden de tydeligvis ikke vet hvor ille det er for dem som blir utsatt. Endret 30. april 2005 av Vash Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Blir såå forbanna hver gang jeg ser noe om den artikkelen... Minner meg på noe jeg selv opplevde en gang som jeg ikke vil inn på nå... Lilleslem Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Fy faen jeg blei sint av å se det der klippet! Dæven nå fyrte jeg meg opp som faen! Har bare en ting å si: "klikk, klikk; bang" At det går an til å være mer patetisk! Håper så inderlig at det kommer en gjeng nynasister eller annet pakk og banker dem opp riktig så hardt! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg tror jeg vet hva de fleste tenker, men ikke tør å si etter å ha sett denne... Sånt dritt irriterer meg. Du ser jo hvem de tar da, folk som ikke kan gjøre noe der og da, så løper de. For noen pingler. Hadde det vært meg, så hadde jeg spurta etter dem og tatt dem, driter i om jeg får bank, men faen, for noen hore-folk. Jo... fant en annen artikkel. Vi bor i en grusom verden... Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 H*****e, blir så j**** forbanna av sånne f***ings drittunger som ikke har noe annet å gjøre på enn å slå folk som ikke har gjort dem e j**** dritt. Beklager språket mitt, men jeg blir så frustrert av disse drittungene. Traaaaaagiiiiskk!!!! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Dagbladet.no Leste denne artikkelen inne på dagbladet.no Personlig syns jeg dette virker som et fritidsproblem. Hva er det som rører seg i hodet på folk som gjør slikt. Hva synes dere, kunne dere tenkt dere å utføre, stå å se på (og le) eller er dette noe som ville fått deg til å "tilte" og hjelpe de som ble utsatt for slikt?? Håper virkelig ikke dette blir en mote her i landet. Edit: Forandret overskrift da min egen fantasi til å lage en ikke var tilstede i gjerningsøyeblikket. Håper dette blir mote her i landet så har vi en grunn til å slå til sånne idioter Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 jeg får ikke sett videoene! hvilket program bruker dere? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 jeg får ikke sett videoene! hvilket program bruker dere? Høyreklikk og velg "Lagre mål som". Hadde selv problemer å spille av i firefox, men det funka i IE. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Skulle vært skuddpremie på sånne kremidioter. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Bare et spørsmål om tid før denne trenden også dukker opp i Norge. blind vold har jo økt ganske jevnt de siste årene. Kanskje ikke så rart med tanke på kanskje spesielt strafferammene for denne typen lovbrudd.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) På en måte håper jeg noen gjør dette med meg så jeg får en unnskyldning til å klikke fullstendig og bokstavelig talt rive opp ansiktet til en slik idiot. Endret 3. mai 2005 av Glint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå