ED209 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Dagbladet.no Leste denne artikkelen inne på dagbladet.no Personlig syns jeg dette virker som et fritidsproblem. Hva er det som rører seg i hodet på folk som gjør slikt. Hva synes dere, kunne dere tenkt dere å utføre, stå å se på (og le) eller er dette noe som ville fått deg til å "tilte" og hjelpe de som ble utsatt for slikt?? Håper virkelig ikke dette blir en mote her i landet. Edit: Forandret overskrift da min egen fantasi til å lage en ikke var tilstede i gjerningsøyeblikket. Endret 30. april 2005 av ED209 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Latterlig. Om de gjør det på hverandre, ala Jackass, Viva la Bam osv, er det greit, men å slå til noen som kommer syklende, da har du fan ikke mye mellom øra. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 noen som har en film da elleR? Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Blind vold mot uskyldige er jo idioti. De burde blitt sperra inne uansett alder. Siste mann gjør er jo å overfalle folk som f.eks. sover. Hva i helvette er poenget med det? Argh, nå ble jeg litt sånn sinna inni meg. Menneskene som har gjort det trenger jo hjelp, å bli så lett påvirket av f.eks. jackass er jo et rop om nettopp hjelp. Jaaahaaaaaaaa, putekrig er gøy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ville vært gøy om de tok seg til å slå feil person. En person som løper fortere enn de, og slår hardere. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) http://cms.streamuk.com/import/alfie/happyslapping.mov Film. EDIT: Død link. Endret 29. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 http://cms.streamuk.com/import/alfie/happyslapping.mov Film. Funker ikke. Sikkert like greit.... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 De har tatt den vekk, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ville vært gøy om de tok seg til å slå feil person. En person som løper fortere enn de, og slår hardere. enig. det hadde vært så digg! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Blind vold mot uskyldige er jo idioti.De burde blitt sperra inne uansett alder. Siste mann gjør er jo å overfalle folk som f.eks. sover. Hva i helvette er poenget med det? Argh, nå ble jeg litt sånn sinna inni meg. Menneskene som har gjort det trenger jo hjelp, å bli så lett påvirket av f.eks. jackass er jo et rop om nettopp hjelp. Jaaahaaaaaaaa, putekrig er gøy Kunne ikke si meg mer enig utenom det med jackass, for det er bare så utrolig kult! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 http://www.blogtelevision.net/tag/happy%20slapping Filmer Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 http://www.blogtelevision.net/tag/happy%20slapping Filmer Hadde garantert vært grunnlag for lemlestelse av de idiotene for min del. Siste klippet viser en fyr som blir sparket ned av en dritt som kommer hoppende i trynet hans. Virker til at fyren vakler og mest sannsynlig går i bakken. Dette er ikke mye "happy" men blind vold. Vet ihvertfall det at hvis jeg drar til London, så blir jeg å anskaffe meg kniv. Slike folk lærer mest sannsynelig kun å få tilbake med samme mynt eller værre. Blir så inn i h******e provosert av slike folk. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Overrasker meg ikke at samfunnet går dit hen. Dessverre er det jo slik at styrende makter har bestemt at slike mennesker skal beskyttes mot resten av samfunnet. Jeg er av den oppfattning at slike mennesker bør samfunnet beskyttes mot. Synd at vi stadig ser mer og mer slike ting, og det verste er at folk ikke lenger blir overrasket.... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Dette er nok ikke et stort problem. Du kan helt sikkert gå rimelig trygt gjennom londons gater (i alle fall like trygt som før) uten å få deg en flatneve eller lignende. Det er herlig å se hvordan media skaper sin egen virkelighet og presser frem et relativt lite og sært fenomen til å være noe kjempestort.. Man får jo nesten inntrykk av at man ikke kan gå utenfor en dør før noen slår deg. Når det er sagt.. Skulle jeg vært heldig nok til å treffe på disse taperne skulle de fått noe helt sinnsykt med god gammeldags juling. Endret 30. april 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det som er problemet med slike mennesker er at de ikke har hemninger. Og det er ikke bare bare å begi seg ut i slosskamp med slike. Jeg hadde unngått det så langt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 du vet fan meg aldri hva de har på innerlommen! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 jeg får ikke videone til å funke! hvilke program bruker dere? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg blir seriøst forbanna... Håper noen av de drittungene kommer til å bli skadet for livet ved å angripe feil person. Gjerne en bokser elle kickboxer. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 "Happy-Slapping", dumt eller tøfft? Jeg fatter ikke at det er noe å spørre om en gang. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå