tørrfisk Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det var morsomt å se ansiktet på fredrik skavlan etter det hadde gått en halvtime, da hadde han blitt nok så rød. Han skjønte nok at det ikke var så lurt likevel å ha med de 2 kjedeligste mennene man kan tenke seg å ha på et talkshow å la de sitte å plapre i vei alene over lang tid. Göran satt og lo hjertelig flere ganger over sine egne kommentarer som ikke hadde snev av vittighet i seg. Hele greia var en fadese som var pinlig bare å se på! Det er lov å spøke selvom man er politiker! Det er George W et fint eksempel på , fyren er jo et komisk geni (ufrivillig, men dog) Reflekter gjerne litt over programmet her. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Classe Ekman og Harald Eia tok av, da! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hahaha. Dette skal ses! *Nett-TV* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hehe, dette må jeg se ja. Får huske å få med meg reprisen på Nrk2 i morgen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg skulle ønske jeg kunne si det samme om Kjell Magne Bondevik... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hehe, dette må jeg se ja. Får huske å få med meg reprisen på Nrk2 i morgen. Jeg også. Når går det? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Hehe, dette må jeg se ja. Får huske å få med meg reprisen på Nrk2 i morgen. Jeg også. Når går det? Tror det går på Nrk2 natt til søndag...omkring midnatt eller noe tror jeg...kan sjekke Edit: Som jeg trodde. Det går på Nrk2 lørdag, kl. 23.45 Endret 30. april 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hehe, dette må jeg se ja. Får huske å få med meg reprisen på Nrk2 i morgen. Jeg også. Når går det? Tror det går på Nrk2 natt til søndag...omkring midnatt eller noe tror jeg...kan sjekke Kool Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Var litt morsomt da Matt Dillon forveksla Norge Og Sverige hele tida!! Og da han blei spurt om Norge og Sverige burde slås sammen igjen, så sa han "Yeah, why not?" Han visste tydeligvis ikke noe om fortiden til Norge Og Sverige! Btw Matt Dillon var akkurat som da han spillte i "Alle Elsker Mary"! Tenkte på den når jeg så åssen han snakka, uttrykk i ansiktet osv. Endret 30. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hmm, må nesten titte på reprisen da, (selv om jeg skal opp kl. 0600 imorgentidlig ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå