Q-TEC mannen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 hallo! jeg har et problem når jeg skal installere star wars Knights of the old republic!.. når jeg kommer til installasjons disk nummer 2 så kommer det opp ei feil melding og den er på bilde nedenfor: noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Returner CD-ene i butikken og få nye. Tydeligvis er det en "alvorlig feil" på plate nummer 2. Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 skal dra ditt i morgen og se om de har noen eksemplarer igjen! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Fikk det problemet selv, mener jeg å huske. Jeg tror det lot seg fikse ved å heller bruke brenneren til å installere istedet for DVD spilleren. Prøv det! Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Du kan prøve og kopiere alt innholdet på disken til en katalog på harddisken din før installasjonen. Når du får beskjed om å sette inn disken peker du bare til katalogen på harddisken instedet... Det kan løse slike problemer. Ellers er det jo bare og bytte, men da blir det ikke noe fredags-spilling Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 har prøvd alle forslagene men ingen ting funker:( skal dra snart til byen for og bytte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå