PSV Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg har en BoXeD Intel Pentium 550 prosessor på 3.4GHz (tror det var 550), og kabinettet mitt bråker fælt.... Jeg lurer på å enten bytte kabinett, eller heller bytte CPU-kjøler...,men jeg trenger en som passer mitt CPU, og den er socket 775, og er ganske vanskalig å finne kjøler til.... Kan noen her hjelpe meg med å redusere støyen...?? Kabinettet mitt BTW... (Raidmax Titan Sort) 2x 80mm på baksiden. 1x 80mm på fremsiden. 1x 80mm i sidedøren. 1x 80mm på toppdekselet. En Strømforsyning fra Cooler Master som er 450W Og en Boxed-kjøler til Prescott som bråker fælt... Jeg synes også at det er ganske varmt inne i kabinettet mitt... Ene av harddiskene mine kobler seg ut av og til fordi det er for varmt... (over 50 grader) Hjelper det å installere støydempingsmatter eller noe sånnt ? eller blir det bare varmere ? burde jeg skjære ut flere vifter ?? Har liggende : 2x 92mm, 1x120mm, 1x80mm og 1x80mm fra Lian Li HK-brett.... Men vil helst ikke bruke noen av disse siden det skal bygges kabinett av de... MEN må jeg så må jeg.... Har også liggende en Sunbeam Chameleon som jeg hadde tenkt å putte inni, men kanskje jeg dropper det.... HW: Hovedkort 2 x CD/DVD-drev 2 x WDC 200GB Skjermkort Lydkort PSU 450W....P HJELP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå