Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ekko-fade på alle lyder!

Anbefalte innlegg

Hver gang en hvilkensomhelst lyd stoppes, som f. eks når en sang stoppes, eller når en vanlig windowslyd plinger for den saks skyld, rundes lyden av med en slags ekkofade! Jeg har aldri vært borti lignende. Ekkoet varer omkring et sekund, og fades ned, som sagt. Mildt sagt irriterende:hmm: . Mye tyder på at det er noe rart med lydkortet mitt (Et "Creative Sound Blaster Live!"-kort), for når jeg switcher til det interne lydkortet er ekkoet sporløst forsvunnet. Jeg har naturligvis prøvd å resinstallere kortets drivere, men det virker ikke, og nå er jeg rådløs. Tar i mot all hjelp!

PC-en min (si ifra hvis mer info trengs!):

Windows XP Home Service Pack 2

2,53 gh Pentium 4-prosessor

Gainward Geforce 6600 GT 128 MB AGP

512 mb ram

Hvis noen ønsker kan jeg sende et opptak av ekkofaden via mail!

-Taz-

Endret av -Taz-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå virker det! Selv om jeg sa at jeg hadde reinstallert driverne hadde jeg egentlig bare valgt "Repair"-alternativet. Jeg regnet med at det gikk for det samme, men der tok jeg jammen meg feil. For da jeg avinstallerte driverne fullstendig og innstallerte dem på nytt, funket alt som det skulle. Jeg var visst litt unøyaktig, beklager bryderiet:hm:.

Jeg vet fortsatt ikke hva som var skyld i den rare oppførselen, så hvis noen vet, si det!

-Taz-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...