Gå til innhold

Noen som har sett Slipknot live?

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slipknot @ Rockefeller 15.06

Er vel minimum 18 år ja, så tror ikke at det hjelper å få med seg far ;) Fremdeles billetter igjen.

Det der blir en fin uke 8.6 Slayer, 11.6 Bjørn Berge og 15.6 Slipknot alt på Rockefeller.

Gleder meg som en liten unge, og hvis man har lyst til å se hva Slipknot holder på med når de spiller. Så kan jeg anbefale å kjøpe: Slipknot: Disasterpieces konge dvd.

Lenke til kommentar
Så dem da de varmet opp for Slayer i Spektrum. Litt hopping, spretting og banning hentet rett fra metal-håndboka kan knappest kalles "sykt". Det sykeste var den dårlige lyden.

Var også på den konserten. Ikke noe syke greier, bortsett fra at det var sykt irriterende å måtte sette seg ned fordi de ville at publikumet skulle hoppe. :p Så var det jo han ene medlemmet i bandet som klatret opp på noen forsterkere og hoppet ned igjen.

Lenke til kommentar

Slipknot har vel roet seg litt ned og ikke hoppet fult så mye etter de slapp Vol3 albumet, der er det jo faktisk musikk som er litt vanskeligere å spille hoppende sammenlignet med det gamle sakene for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Men har hørt og sett på videoer at de driver å denger løs på hverandre osv...

Whoop-de-du...

Gå på en Cumshots-konsert du så skal du se liv på scenen - er vel ikke mange av gutta der som ikke har bristet noen ribbein eller knekt armer eller fingre :)

http://www.thecumshots.org/

Apropos Slipknot: ''"the best live band I've seen the last 5 years"

.........................................Corey Taylor, Slipknot.''

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Kjenner en amerikaner som så han i 1992/93... Konserten varte i 5 minutter. På den tid hadde han rukket å drite på scena, kasta driten inn i folkemengden, slått inn nesa til et tilfeldig kvinnfolk og knust ei ølflaske over hodet til en annen stakkar.

Vil anbefale å se dokumentaren Hated om GG Allin.

Lenke til kommentar
Så dem da de varmet opp for Slayer i Spektrum. Litt hopping, spretting og banning hentet rett fra metal-håndboka kan knappest kalles "sykt". Det sykeste var den dårlige lyden.

Den dagen lå jeg under operasjonskniven. Med billetten i hånden. :thumbdown:

Edit: Heldigvis har jeg billett til den 7. Juni. :thumbup:

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...