simerix Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg har sett at det har kommet nettleser til PSP. Men det hadde vært kult om det hadde kommet nettleser til NDS også. Nintendo har opplyst at deres DS vil kun brukes til spill, men nå finnes det tredjeparts utviklere som holder på å utvikle litt snacks til DS`en? Jeg tror det var noen som snakka om en gang at det ville selges et spillkort med en nettleser. Eller hva mener dere? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skjermene blir for små til å surfe med. Også PSP sin blir for liten til det etter min mening. Det er da noen rykter på nettet om at det kommer en "PDA" oppdatering til DS, men tviler sterkt. DS er en ren spillmaskin som du nevner. Men det er nok fullt mulig såklart... Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Sikkert en eller annen som en gang klarer å få DS opp på nett når online delen blir skikkelig utviklet. Når det gjelder PSP så fungerer den utmerket til Surfing på nett, den har jo en bred og klar skjerm som faktisk gjør at det er bedre å surfe med denne enn for eksempel en PDA. Men det som er det geniale med PSP er at det dukker opp en ny PSP tilpasset webside nesten hver dag, og her kan man laste ned(og opp) updates, gamesaves, småspill, programmvare som kan brukes på PSP, har selv prøvd dette ganske mye og det fungerer grise bra. I tillegg kan man få newsfeeds, og sjekke web generelt. Retro.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Å laste ned demoer, savinger osv. kommer til begge konsollene nesten garantert når de går for fullt online. Alle sider med CSS/DIV design vil visest meget bra i en så liten skjerm, men mange sider går nå over til 1024x768 oppløsning og mye av designet går vekk med mindre skjermer. Men for RSS feeds osv og sjekking av mail så går det nok fint med både PSP og DS. Sidene er ikke spesialtilpasset PSP De er designet for rendring på mindre skjermer (dvs. CSS/DIV), noe som Opera støtter fullt ut. Andre browsere er vel på veg. Blir det ikke litt knølete å bruke tastene til PSP til å surfe med? Men uansett så er det meste spilltjenester jeg ser fram til online. Og det kommer garantert til å komme til begge. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg leste på www.spong.com at et selskap ville lansere et sett med PDA programmer på spillkort til DS. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Å laste ned demoer, savinger osv. kommer til begge konsollene nesten garantert når de går for fullt online. Alle sider med CSS/DIV design vil visest meget bra i en så liten skjerm, men mange sider går nå over til 1024x768 oppløsning og mye av designet går vekk med mindre skjermer. Men for RSS feeds osv og sjekking av mail så går det nok fint med både PSP og DS. Sidene er ikke spesialtilpasset PSP De er designet for rendring på mindre skjermer (dvs. CSS/DIV), noe som Opera støtter fullt ut. Andre browsere er vel på veg. Blir det ikke litt knølete å bruke tastene til PSP til å surfe med? Men uansett så er det meste spilltjenester jeg ser fram til online. Og det kommer garantert til å komme til begge. PSP er fullt ut online og man i dag laste ned både gamesaves og oppdateringer, for eksempel kan man nå laste ned nye baner og fartøy til Whipout Pure samt at man kan laste ned og småspill (tetris, sjakk, osv.) dette er sikkert noe DS kan gjøre etterhvert Joda siden som jeg surfer mest på er tilpasset PSP, enkelte smarte hoder der ute er veldig oppsatt på å lage sider tilpasset PSP Er selv webdesigner og holder på å lage en side "spesialtilpasset" for PSP, lager da en side med riktig oppløsning og bruker da bare de standardene som PSP godtar. Nei det er ikke knølete over hodeå surfe med PSP, fungerer pr i dag på samme måte som på en PDA eller mobiltelefon mulig noen finner det vanskelig men fungerer mye bedre en jeg hadde trodd! Retro... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 PSP er fullt ut online og man i dag laste ned både gamesaves og oppdateringer, for eksempel kan man nå laste ned nye baner og fartøy til Whipout Pure samt at man kan laste ned og småspill (tetris, sjakk, osv.) dette er sikkert noe DS kan gjøre etterhvert Joda siden som jeg surfer mest på er tilpasset PSP, enkelte smarte hoder der ute er veldig oppsatt på å lage sider tilpasset PSP Er selv webdesigner og holder på å lage en side "spesialtilpasset" for PSP, lager da en side med riktig oppløsning og bruker da bare de standardene som PSP godtar. Nei det er ikke knølete over hodeå surfe med PSP, fungerer pr i dag på samme måte som på en PDA eller mobiltelefon mulig noen finner det vanskelig men fungerer mye bedre en jeg hadde trodd! Retro... OK, takk for info. Hvilke standarder støtter ikke nettleseren i PSP? Har du en oversikt? Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Om det ikke nødvendigvis blir et offisielt produkt av nettsurfing med DS så er jeg ganske sikker på at noen kommer til å lage det. Ved hjelp av PassMe så har de klart å kjøre "homebrew" programmer fra DS. Videre har noen laget et paintlignende program for DS, DSpaint. Mulighetene er der så det skal vel ikke være umulig at noen kommer opp med løsningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå