TaleX Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 er lexan bedre enn plexi? og er det noen prisforskjell? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Lexan er mye mer slitesterkt, tar ikke like fort riper og er ca. 50-70% dyrere.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Likte det runde forslaget ditt TaleX , gå for det Anbefaler lexan jeg også, og jeg gleder meg til du begynner (hvis du skal lage det) Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 det blir nok ikke sånn allikevel, fant ut t det ble litt for vanskelig for meg, det er jo tross alt mitt første kabinett jeg skal bygge selv... har valgt å gå for et litt enklere design, kanskje litt standard menmen...legger ved sketchupbilde; Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Synd, da blir det ikke noe spess med dette kabinettet likevel da, eller? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 noen som kan skaffe cdkey til sketchup? har gått tom for tid og finner ingen som fungerer... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ser jo alikevel ut som et bra kabinett for en start da! Off, sist jeg ga ut cdkey'n fikk jeg 10% advarsel gitt.. Men bruk google for pokker! Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Synd, da blir det ikke noe spess med dette kabinettet likevel da, eller? nei det blir vel ikke noe spess... men jeg kan prøve ut den andre neste gang jeg skal bygge Lenke til kommentar
skidd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du kan jo ta en gammel dataskjerm åsso kan du jo ta ut det inni, åsso lage det til som en data, glase som er fronten, det kan jo du bytte ut med et plexiglas, åsso trur folk at du har med 2 skjermer å har glømt datamaskinen.... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå