TaleX Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 jeg har tenkt å lage et trekabinett, men kommer ikke på en bra form eller fasong til å ha på det så jeg lurer på om noen har noen gode ideer til dette ... kabinettet skal lages av 12mm finèr tror jeg nok så det blir uten innvendig ramme. på forhånd takk for alle innspill... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Firkanta? Om du greier det, kan du lage det som en rund bakeform om du skjønner? Slik at det står som et rundt desktop-kabinett? Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) skjønte ikke helt hva du mente med det... mente du at det skulle være et helt rundt kabinett? EDIT: leif Endret 29. april 2005 av TaleX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Mente slik som dette.. Ganske enkelt, men kan jo bli fett om det sparkles! Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) joda, så kult ut det, men er det ikke litt vanskelig å få det rundt? lekte meg litt i sketchup jeg og kom opp med en ide, men er usikker på om den er gjennomførbar eller om det bli litt lite plass EDIT: bildet ble litt stort først... Endret 29. april 2005 av TaleX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 En pyramide er fullt gjennomførbart! Mange som har lagd det, men noe rundt som jeg foreslo har jeg faktisk aldri sett.. Er ikke så vanskelig om du har tynn kryssfinèr som vegg rundt og væter det godt Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 tenker litt på dette runde, hvor tynn må finèren være da tror du? og så lurer jeg på hvordan du fiksa å lage det i sketchup, er lit rææva der så skjønte ikke hvordan du fiksa den sketchup'en... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Finn blyanten i verktøykassa til venstre, gå bittelitt ned til du ser en sirkel.. Dra ut en sirkel og bruk vertkøyet med den røde pila som peker opp til å dra det opp så det for "luft" i seg! Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 ok, skjønte det nå. takker for forslag. Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 skjønner ikke helt hvordan jeg skal få plassert hk i det runde kabinettet, blir ikke noe sted hvor den kommer inntill en vegg så de plugge greiene kommer ut av kabinettet. Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 det skjønte jeg ikke, men nå må jeg uansett sove før jeg stuper sammen over tastaturet... Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) har sitti litt med sketchup og kommet opp med denne tegninga. det jeg lurer på er hvor tynn finèren må være for at den skal kunne bøyes så mye, og om jeg kan skjære i den etter at den er bøyd uten at det sprekker. Endret 30. april 2005 av TaleX Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 noen som kan skaffe cdkey til sketchup? har gått tom for tid og finner ingen som fungerer... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) *Fjernet av moderator* Tror jeg har sett et lignende kabinett som du tegnet der, men det er jo genialt tøft da! Om du hadde greid å lagd noe sånt hadde jo det vært genialt. Tror 2-4mm kryssfinèr funker. Om du er usikker kan du bare spørre folka på din nærmeste trelasthandel, f.eks. Byggkjøp eller Maxbo! EDIT: Enten har jeg tolket retningslinjene feil eller så er jeg bare dum.. Var ikke lov å gi ut CDkey (noe jeg burde ha skjønt), så jeg fikk en advarselsøkning på 10%.. =/ Endret 30. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 nei, den funket ikke, den var til en tidligere versjon av sketchup, men jeg googler litt jeg, så finner jeg sikkert noe... Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 fant en som funka nå.... men vil det funke å skjære i den bøyde finèren? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jada! Er ikke noe problem.. Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) ok. Takk for all hjelp ... skal begynne på prosjektet så fort som mulig. HW får jeg ikke kjøpt før etter konfen, men det går bra for det er ikke så lenge til ...skal se om jeg får lagt ut en worklog også... Endret 30. april 2005 av TaleX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Niiice! Forresten, bruk lexan og ikke plexi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå