Gå til innhold

trenger hjelp til trekabinett

Anbefalte innlegg

jeg har tenkt å lage et trekabinett, men kommer ikke på en bra form eller fasong til å ha på det så jeg lurer på om noen har noen gode ideer til dette :hmm: ... kabinettet skal lages av 12mm finèr tror jeg nok så det blir uten innvendig ramme. på forhånd takk for alle innspill... :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda, så kult ut det, men er det ikke litt vanskelig å få det rundt?

lekte meg litt i sketchup jeg og kom opp med en ide, men er usikker på om den er gjennomførbar eller om det bli litt lite plass

EDIT: bildet ble litt stort først...

post-226-1114806982_thumb.jpg

Endret av TaleX
Lenke til kommentar

har sitti litt med sketchup og kommet opp med denne tegninga. det jeg lurer på er hvor tynn finèren må være for at den skal kunne bøyes så mye, og om jeg kan skjære i den etter at den er bøyd uten at det sprekker.

post-226-1114863544_thumb.jpg

Endret av TaleX
Lenke til kommentar

*Fjernet av moderator*

Tror jeg har sett et lignende kabinett som du tegnet der, men det er jo genialt tøft da! :) Om du hadde greid å lagd noe sånt hadde jo det vært genialt. Tror 2-4mm kryssfinèr funker. Om du er usikker kan du bare spørre folka på din nærmeste trelasthandel, f.eks. Byggkjøp eller Maxbo!

EDIT: Enten har jeg tolket retningslinjene feil eller så er jeg bare dum.. :) Var ikke lov å gi ut CDkey (noe jeg burde ha skjønt), så jeg fikk en advarselsøkning på 10%.. =/

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

ok. Takk for all hjelp :thumbup::thumbup:... skal begynne på prosjektet så fort som mulig. HW får jeg ikke kjøpt før etter konfen, men det går bra for det er ikke så lenge til :fun: ...skal se om jeg får lagt ut en worklog også...

Endret av TaleX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...