Gå til innhold

Bilder tatt med Gsmart Mini 2 her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei cyberspin!

Virker som ok bilder.

Fekk nesten lyst på eit slikt sjølv..

Har lest tidligare at du meiner dette kameraet virker bedre enn det lille til Logitec..

Tar litt tid å få loada bildene når eg vil sjå dei i full lengde/bredde og ikkje som tumbnails..

Lenke til kommentar

Hallo

Har kjøpt meg et mini II og tatt noen prøvebilder.

Opplever/opplevde noen andre at det er meget vanskelig å vite hva som kommer med på bildet i forhold til det man ser igjennom kameraet?

Spesilt på macro funksjonen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-11 13:59, hanscats skrev:

Ja, tok meg en tur ut i tåka (rett før det ufyselige tordenværet) i går med kamera mitt. Jeg syns mange av bildene mine ble litt uklare (sikkert fordi jeg ikke sto helt i ro), men det var et par som ble litt bra. Jeg syns det er litt vanskelig å få det jeg vil ha skarpt skarpt, f.eks

dette er ikke et macro-kamera, så gå litt unna motivet.. eksemplet ditt, ser du.. bladene i bakgrunn er nesten helt klare.

Lenke til kommentar

Hei!

Med dette kameraet kan en ta 200(?) bilder i 800*600 oppløsning.

Må batteriet lades opp underveis, eller kan jeg ta alle de 200 bildene uten oppladning - dersom kameraet slås av etter hvert bilde?

Vurderer nemlig å kjøpe et slikt, bare for å få tatt noen feriebilder.

Mvh

Lars Viset

Lenke til kommentar

kjerts: Poenget mitt var at det er vanskelig å vite hvor langt unna du må være foto objektet for å få bra bilder

Jeg er ikke et fotomenneske, jeg har aldri tatt bilder i hele mitt liv, men jeg kjøpte kamera for å ha noe å leke meg med i sommer og kanskje begynne å ta litt bilder av ting som er verdt å huske når man blir over 40 :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...