tørrfisk Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Den er barnslig og irriterende!! Noen som har hørt "voldtatt i skogen" ? Den synes mine jevngamle er ustyrtelig morsom (og nei jeg er ikke 7 år ) Jeg har nok mer subtil sans for humor, eller kanskje jeg bare er en grinebiter OT: Poor Leno: Har Smokemushroom gitt ut noe nytt siden Melody AM? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Noen som har hørt "voldtatt i skogen" ? Jepp. Ølguttene, hehe morsom den for nokre lyder. :!: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 OT: Poor Leno: Har Smokemushroom gitt ut noe nytt siden Melody AM? De holder på med å lage Lenke til kommentar
ashleik Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 *grunner* Jeg er på 2, 5, 6 og 10. 1. Har ikke kjøpt, men fikk den av moren til en kompis. 2. 16. Hey, tok du schnappi'en av min mor? Hun har kjøpt den! 1. Har ikke kjøpt, men min mor har. 2. 16. Lenke til kommentar
FM Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 *grunner* Jeg er på 2, 5, 6 og 10. 1. Har ikke kjøpt, men fikk den av moren til en kompis. 2. 16. Hey, tok du schnappi'en av min mor? Hun har kjøpt den! Kan ha forekommet Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 1. Har lasta ned alle versjona av den! 2. 17 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 1. Nei, det ville vært min værste investering 2. 18 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 1. Nei 2. 20 Schnappi kan vel sammenlignes med sanger som Snømannen Kalle og andre barnesanger, så det er ikke helt min greie. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Interessant! Da sveitsisk barnetvmusikk ikke er saa utrolig pop her i USA, har jeg ikke faatt hoere denne sangen (Dragostea din tei har nettopp kommet hit). Noen som har sangen? 1. Har nok kommet til aa kjoept den 2. 17 Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) 1. Nei2. 20 Schnappi kan vel sammenlignes med sanger som Snømannen Kalle og andre barnesanger, så det er ikke helt min greie. hey, hey, hey... vent nå litt, du messer ikke med Snømannen Kalle ass! Endret 8. mai 2005 av SiQux Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 det er jo seriøst ikke no bra sang..eneste grunn til at folk liker den er fordi 1: de er pedofile 2: låten er "muligens" fengende 3: de har blitt mishandlet som småunge 4: de vil skille seg ut i samfunnet 5: de har en "syngende småunger + krokodille" fetisj 6: de er tullinger 7: godmosicofobi (frykt for gode sanger) 8: de lever i en flipp/flopp verden hvor gode sanger er dårlige og visa versa 9: de er så unge at de relaterer seg til henne som synger den 10: ...*grøss* Words! Lenke til kommentar
above Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 1: Det er noe av det jævligste jeg noensinne har hørt. Og at den ligger på topp20-listen er jo en stor skam! Helt grusomt at den i det heletatt kunne komme så langt. Hadde aldri kjøpt eller skaffet den på ulovlig vis! 2: 15-år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå