Endre visningsnavn Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 fytti hvor masse unger som egentlig henger her må jeg si ihvertfall, who would have known! Tror nesten vi må ha et over16.forum.hardware.no forum! Ja, da hadde vi fått luket ut mange av Schnappi-haterne. Du gjør meg sint med de komentarene dine Meningen er at DU, ja DU Zyklon, skal lukes ut Og ditt beste forslag i eit forsøk på å få han ut var å sette aldersgrense på 16 år, når han er 21? Å fan! leste ikke første side i tråden Et over 20 forum kunne også gjort seg Eller et eget Schnappi forum... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Du vil gjerne holde deg i under 20-delen da skjønner jeg? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Bare for å si det; Trådstarteren av "Scnappi-tråden" er 16 år gammel Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Herved holder jeg meg unna all Schnappi-prat. Roter meg bare bort... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Nei,nei! Du må stå opp for det du tror på (hørt det på en eller annen Hollywood film) Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Nei,nei! Du må stå opp for det du tror på (hørt det på en eller annen Hollywood film) I så fall tror jeg at jeg holder meg mellom 16 og 20, og at jeg fra og med denne posten ikke skal nevne ordet schnappi mer... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Vel, jeg har ikke kjøpt Schappi, men har hørt den en gang. Grusom opplevelse for mine musikkører Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 1. Nei 2. 26.. Tror ikke jeg har hørt (om) sangen engang jeg.. Hva er det for noe greier? Noe nytt "fengende" Dans-oppå-bordet-Ravi-Dj-Løv (pissmøkkfaenskap (her sikta jeg til dansoppåbordet-sangen!!)) ?? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Altså; Du skakke tulle med Löv og Ivar altså Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Altså; Du skakke tulle med Löv og Ivar altså For Guds skyld.. Jeg HÅPER det var Ironi!? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 1. Nei 2. 35 Må bare legge til at jeg har bare hørt den en gang, og den utløste ikke den samme allergiske reaksjonen som "Utadæsjælopplevelse". - D.J. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Altså; Du skakke tulle med Löv og Ivar altså For Guds skyld.. Jeg HÅPER det var Ironi!? Nei! Ivar er grisetøff Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 1. Det virker mer interessant å nappe ut ett og et hår på kroppen med pinsett. 2. 18 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (...) som "Utadæsjælopplevelse". Så, det var DET det makkverket av en melodi het.. Normalt, så er jeg nokså/veldig åpen for / støttende til at folk skal få like det de liker, og at "smaken er som baken".. Men, jeg får desverre ei sperre når det gjelder akkurat den sagen og de som har laga'n! For, ikke med all verdens vilje vil jeg noen gang klare å forstå den som kjøpte plata, og spilte den av på spilleren hjemme, vel viten om hva slags lyd/tull høytalerene ville sende ut.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 1. .... NEEEEEEEEEEEEI 2. 16 Hva i alle dager er så artig med den? Jeg sendte over en sang til en kompis (Meshuggah - Future breed machine) og klippte inn schnappi i den etter 30 sekunder Det var høykvali på 16 mb og han har 33k, gjett om han ble forbanna Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg sendte over en sang til en kompis (Meshuggah - Future breed machine) og klippte inn schnappi i den etter 30 sekunder Helligbrøde... Lenke til kommentar
Mort-One Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 1. NEi... Ville heller hoppet i salt syre å dukket under med hodet. 2. 16 Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Eg nyter den sangen når eg hogger av meg hånden og spiser den med en NYDELIG marinade av hvitløk og fotsopp 16 Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Sangen er lett å få på hjernen og morsom å synge med til...Liker sangen jeg. At den er på vg-lista er litt rart da, men det finnes mye annet der som er dårligere. Så dere trenger ikke å klage over en stakkars krokodille... 1.Nei 2.Snart 15 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Det er vel ikke akkurat mye som er dårligere vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå