Gå til innhold

Schnappi, das Kleine krokodille...

Poor Leno

Anbefalte innlegg

fytti hvor masse unger som egentlig henger her må jeg si ihvertfall, who would have known! Tror nesten vi må ha et over16.forum.hardware.no forum!

Ja, da hadde vi fått luket ut mange av Schnappi-haterne. :thumbup:

:mad: Du gjør meg sint med de komentarene dine :mad:

Meningen er at DU, ja DU Zyklon, skal lukes ut :realmad:

Og ditt beste forslag i eit forsøk på å få han ut var å sette aldersgrense på 16 år, når han er 21? :p

Å fan! leste ikke første side i tråden :whistle:

Et over 20 forum kunne også gjort seg :idea: Eller et eget Schnappi forum... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Nei

2. 26..

Tror ikke jeg har hørt (om) sangen engang jeg.. Hva er det for noe greier? Noe nytt "fengende" Dans-oppå-bordet-Ravi-Dj-Løv (pissmøkkfaenskap :realmad: (her sikta jeg til dansoppåbordet-sangen!!)) ??

Lenke til kommentar
(...) som "Utadæsjælopplevelse".

Så, det var DET det makkverket av en melodi het..

Normalt, så er jeg nokså/veldig åpen for / støttende til at folk skal få like det de liker, og at "smaken er som baken".. Men, jeg får desverre ei sperre når det gjelder akkurat den sagen og de som har laga'n! For, ikke med all verdens vilje vil jeg noen gang klare å forstå den som kjøpte plata, og spilte den av på spilleren hjemme, vel viten om hva slags lyd/tull høytalerene ville sende ut..

Lenke til kommentar

1. .... NEEEEEEEEEEEEI

2. 16

Hva i alle dager er så artig med den?

Jeg sendte over en sang til en kompis (Meshuggah - Future breed machine) og klippte inn schnappi i den etter 30 sekunder :p

Det var høykvali på 16 mb og han har 33k, gjett om han ble forbanna :p

Lenke til kommentar

Sangen er lett å få på hjernen og morsom å synge med til...Liker sangen jeg.

At den er på vg-lista er litt rart da, men det finnes mye annet der som er dårligere. Så dere trenger ikke å klage over en stakkars krokodille...

1.Nei

2.Snart 15

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...