roadflash Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Personlig så reiser jeg nedover som trener. Jeg er for øyeblikket trener for Godøy Smågutte. Vi skal spille i Klasse C - Pulje C04, og møter: Vestsiden-Askøy, Korsvoll og Victory FC. Noen som vet noe om disse lagene, eller kanskje spiller der selv? Mitt mål for laget er å greie minst en seier. Andre som skal til NC i år, som trener, spiller eller rett og slett bare for å se på? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg blir å finne på sletta, for å skue på damer.. Slikke sol er også fint der oppe om det blir varmt... Trenger brunfargen.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg blir å finne på sletta, for å skue på damer.. Slikke sol er også fint der oppe om det blir varmt... Trenger brunfargen.. Damer og damer. Fjortiser er vel mer passende. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg blir å finne på sletta, for å skue på damer.. Slikke sol er også fint der oppe om det blir varmt... Trenger brunfargen.. Damer og damer. Fjortiser er vel mer passende. Nok av damer der også. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Vi er Syril smågutter antakeligvis. Fra Hermansverk elns du da? Riktig. Kom heim idag. Tapte 16 dels finalen mot Rosendal. Vel vi nådde a- sluttspelet. Jentelaget våres er i kvartfinalen, så det er ein trøst. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Synes det hadde vært greit med en slik tråd, kan vi snakke litt, kanskje lage en oversikt over forumbrukere som kan sees på "sletta" når den tid kommer!Og er jeg riktig heldig så får jeg spille en kamp mot en av dere! NB! Er benksliter! Spiller for Kolvereid G16. Vi skal møte Gol/Nesbyen, KFUM Kam 3 og Njadar/Tysnes Noen på forumet som har kjennskap til disse laga? Eventuelle spillere her også? Skal i allefall dit jeg. Og laget mitt skal sette igjen spor etter seg! Vi skal møte Gol/nesbyen kommende sesong..... Spiller på Holeværingen... Husk og fortell meg hvor gode de var da... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvordan har det gått med dere? Vi er i 16-delsfinalen i 89/90-sluttspillet. Tror vi kommer til å slite mot Pequininos, Cruz Azul og Vålerenga 3 (det er førstelaget til Vålerenga i interkrets). Se også opp for Start. Hvis noen her møter noen av de lagene, er dere screwed opp. Vålerenga er Norges beste 89-lag, og har flere landslagsspillere. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Skal dere møte både Pequininos og cruz azul??? Vi møtte Peq i fjor, og tapte 5-0... er ganske fornøyd med det, men nå skal det sies at de ikke en gang gadd og varme opp.... Pequininos og Cruz Azul ble forresten nr 2 og 1 i fjor.... De møttes i finalen... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Vi kommer til å møte et av lagene garantert i kvarten eller semifinalen. Da ryker vi med hodet ut av cupen, tror jeg. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det tror jeg og hehe... Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvilket lag spiller du på Bandidos Pelle? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Kom til b-slutspill vi. Alt gikk til H* da vi møtte Gol/Nesbyen, de var litt for aggresive for oss. tapte 16dels finalen i b-sluttspillet. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Noen som tilfeldigvis vet hva det toppede laget fra Mexico City heter? Husker gode gamle dager, vi tapte 10-1, men jeg scoret målet så det var ikke _så_ grusomt. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kom til b-slutspill vi. Alt gikk til H* da vi møtte Gol/Nesbyen, de var litt for aggresive for oss. tapte 16dels finalen i b-sluttspillet. Var de jævla gode? Vi skal møte dem i oktober (G16, 1 div).... Sånn ca hvor gode var de da? @ Cheezcake: Cruz Azul, som vant junior-klassen? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 De var veldig aggresive fra start, og det var vel kanskje derfor det gikk litt feil vei for oss. Vi vant 7-0 dagen før, så vi hadde vel ikke ventet slik motstand. Men de var nokså glad i å løpe, og vant så og si alle dueller. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vålerenga i pulje A som jeg spiller for ble slått ut i kvartfinal! meget skuffet over den f* %"#%¤&%¤!"#%¤#&¤%"¤% dommer! vi tapte 1-2 mot vindebart (som vant norway cup) men siste mål ble skåret i frisprak som ble flyttet i 20meter fram! og nei jeg kødder ikke.. 20!! pluss de hadde en senior spiller fra 1div-tipperliga spiller etter det jeg har hørt! er det ikke urettferdig? hater norway cup! de har ødelagt mitt livs sjanse å vinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå