Chalciporuspiperatus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Hei! har sett på en del bilder at mange har lagd kabinett selv, så fant ut at dette må prøves! Noen som kan gi meg en guide, evt hvilke deler jeg kan bruke, hva jeg skal lage selve kabinettet av, og hvordan vi skal montere ting osv? Kabinettet jeg har nå er et Cooler Master Centurion 5 uten noen form for casemods. Syntes det er deilig med smooth og ikke så overdrevent stasjet kabinett, men hvis jeg hadde slengt på en sånnen svart viftestyring, og en slik blå LazerLED(blå), om det hadde blitt noe tøft? Tror selv at det blir litt fett, men hva syns dere andre? takk for alle svar Endret 29. april 2005 av zeeq Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis du skal lage kabinett selv, kan du ta en titt innom "Worklogs", og se hva andre brukere bruker av utstyr. Hadde sett litt mer "stilig" ut med det du har listet opp, men har kanskje også ville gjort noe med sidedøren. F.eks laget en stilig figur av noe slag, med plexi bakom, kanskje "pusset plexi", slik at den får litt frost effekt. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 hm, vi får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå