truls87 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 hey! jeg har kjøpt meg en båt, så jeg lurer på ka merke det er... jeg har søkt på autodb og finn.no for å se om det var noen like, men fant ingen, kanskje dere vet? Lenke til kommentar
total Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 for meg ser denne temmelig hjemmestøpt ut, sikker på at det ikke står noe på akterspeilet? Lenke til kommentar
truls87 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 kan godt ver det! det står ikke noe, jeg har skjekkt hele båten, pluss de har tatt alt fra båten og..så det står ingenting Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 for meg ser denne temmelig hjemmestøpt ut, sikker på at det ikke står noe på akterspeilet? Tror ikke den er hjemmestøpt. Mener på å ha sett en slik men kommer ikke på i farten hva den heter. Lenke til kommentar
E-T Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Mørebas kansje ? Kjente en som hadde en slik , lignet vertfall men ikke vet jeg..trur kansje det er en mørebas av et slag mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå