mrmattis Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Hei Jeg har fått i oppdrag å kjøpe en ny telefon til min far som nærmer seg 60 år. Synet hans begynner å bli dårlig, så den må ha tydelige taster/skjerm. Han har en Nokia 5110 :!: fra før, så funksjon og finesser spiller ingen rolle. Pris spiller heller ikke så stor rolle, da han skal videreføre sitt telenor abb. Har b.la sett på Nokia 6170, men er absolutt åpen for forslag. Det nok fordel om tastene er godt belyst, og tallene/bakgrunnen på tastene har stor kontrast (hvitt/svart f.eks). Endret 29. april 2005 av mrmattis Lenke til kommentar
mphones Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Denner er jo veldig enkel og grei! https://prisguiden.no/produkt/30210 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hva med en 3510i? Den passer for folk med dårlig syn mener jeg. Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Takk for forslagene. Tror gamlingen har fått for seg at telefonen skal ha kamera Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Samsung har jo mange gode mobiler, medgode taster og gode skjermer! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Siemens har noen telefoner som har en relativt grei 'forstørrelses' funksjon (som forstørrer skrift osv.) Om 'gamlefar' skulle ha virkelig nedsatt syn så er vel det eneste valget en telefon med gråskala/svarthvitt skjerm- gjerne av den større typen := Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg tror 6170 er noe for han ja. Den har svære taster Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Nå må dere huske på at mobiler med CSTN skjermer, funkere stortsett elendig under sollys. Så da bør du satse på en skjerm som bruker TFT som Nokia 6170 Endret 1. mai 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå