webby1 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvordan får man et nettsted til å bli kjent uten å bruke noe penger til reklamering eller noe.. Noen som har noe tips om dette? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Du må tilby en eller annen tjeneste som er mye bedre enn alle andres! Man får ikke en familieside veldig kjent og populær Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Der er et uttrykk som heter noe sånt som "Build it, and they will come." - og jeg tror dette stemmer ganske bra når det gjelder websider. Har du en dugendes side som faktisk tilbyr folk noe som gjør at de kan komme igjen og igjen - eller tilbyr folk noe som gjør at de vil komme dit EN eneste gang for den saks skyld - så kommer folk etterhvert Endret 29. april 2005 av Xoduz Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Er viktig med gode meta-tagger og tittel hvis folk vil søke etter siden din. Endret 29. april 2005 av ett Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Legg en link i signaturen. Kan umulig være jeg som faller for fristelsen av å trykke på signaturlinkene Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) -- Tullepost slettet av moderator -- Endret 30. april 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Spre linken din. Legger du den igjen overalt får du garantert besøk Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg starta sida vår for ca to mnd siden.. Nå har vi nesten 100 brukere på forumet og over 1000 poster, siden har vært besøkt av nesten 2000 forskjellige IPer.. Har tilogmed brukere fra Sverige og Svalbard.. Dette bare fordi jeg har hatt reklame for den siden i signaturen min på diverse forum og fordi vi har reklame på bilene våres bla.. (er en bilrelatert side) www.teamsideways.com Endret 30. april 2005 av AnDtHo Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg driver en spilleside som heter ToppSpill.com som jeg prøver å få kjent. Endret 30. april 2005 av webby1 Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Wordpress har en slik funksjon at den "pinger" en server ( http://pingomatic.com/ ) med permalink e.l. når jeg skriver en ny artikkel/blogg/innlegg. På denne måten kan du gjøre nettstedet litt mer tilgjengelig/kjent til omverden. Og det virker som google lettere fetcher opp siden din når linkene dine er spredd på steder som er litt mer kjent enn din. Blir slags pyramidespill Men bruk av Wordpress avhenger litt av hvilken type nettsted det er snakk om. En nettbutikk ville nok ikke brukt Wordpress som grunnmodul. I såfall måtte den vært "brutalt" modifisert med egenutviklet webshop plugins osv... Men ja Spread the word er vel kjent metode. Bare se på Firefox, der får dem til og med folk til å donere pengere for å kunne reklamere i NYTimes. Så har du noe brukermassen vil ha, så er det lett å spre ordet. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Som sagt kan det være lurt å spre adressen til hjemmesiden din rundt i forskjellige forum. Slik som jeg gjør her;Bjørn Ryan Johansen, Genialweb.com, Geocities-side. Endret 12. november 2005 av abrj Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Les denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=399118&hl= Les nedover siden så finner du det ut. Litt etter litt etter litt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) -- Tullepost slettet av moderator -- Endret 30. april 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Trådstarter: God meta[description] er greit å ha. I tillegg hjelp det ein del å skrive semantisk HTML. Det er selfølgelig òg positivt om du registrerer deg i søkemotorar og får folk til å lenke til sida di. Og sjølvsagt: innholdet på sida må vere av interesse for andre Edit: Oppdaterte dei gamle lenkene Endret 2. juli 2005 av Arve Systad Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Successful site in 12 months with google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå