magnusri Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kabelen, eller rettere sagt ledningen, består av to tynne ledninger surret rundt hverandre, den ene er sort, og den andre rød. Den ene enden går inn i kabinettet rett ved PSU'en, men det er ikke festet noen elektronikk til(som jeg kan se). Den andre enden har en tynn rektangelformet ende. Tenkte det kunne være en jordningskabel eller noe, til å feste i et armbånd mens man monterte???) Det står KSP på den svarte tuppen... Noen som kan hjelpe meg??? Takk, M Lenke til kommentar
frodeopd Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Høres ut som ledningen til en høyttaler. Kabinettet ditt har sikkert en høyttaler innebygd som du ikke ser ( eller har funnet). Kabelen skal sansynligvis kobles til hovedkortet ditt der du kobler ledninger for power, reset, dioder osv. ( med litt spekulering i gamle tysk-kunnskaper tipper jeg at KSP står for Kabinet SPeicher, som skulle bety kabinetthøyttler... Sehr gut?) mvh FOp Endret 29. april 2005 av frodeopd Lenke til kommentar
magnusri Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 nå har jeg sett en ny ting! Den lille greia der kabelen er festet sjekker om kabinettet er lukket eller ikke. En knapp blir dyttet ned når man legger på sidedøren... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvilket kabinett er det? Høres kanskje ut som et Tsunami kabinett.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 det heter lautsprecher på tysk Lenke til kommentar
frodeopd Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Sikker på at det ikke er en høyttaler som bare ser ut som en knapp? .... ikke det .... Synes fortsatt Kabinettspeicher høres riktig ut jeg. ... Verdammt! Lenke til kommentar
magnusri Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Ja, det er helt sikkert en liten greie som sjekker om sidedøra er lagt på plass.... Nå tror jeg kanskje at det er en slags alarmgreie, som sjekker om døra er på. Det finnes et festepunkt rett over LED's ol som heter chassis intrusion et eller annet. Tror den skal der, men det er vel uansett ikke avgjørende å ha den på...?... Det er et "chenbro gaming bomb" kabinett Endret 29. april 2005 av magnusri Lenke til kommentar
frodeopd Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hmmmm Speicher betyr RAM. http://german.about.com/library/blcomputE_M-O.htm Ich bin. Du bist. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Sikker på at det ikke er en høyttaler som bare ser ut som en knapp? .... ikke det .... Synes fortsatt Kabinettspeicher høres riktig ut jeg. ... Verdammt! du bist eine kartoffelknödel und ein ferflochte idiot. Lenke til kommentar
magnusri Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 HIHI, dette ble en tråd om tysk-rettskrivning... :!: Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 det er en case open knapp, denne skal kobles til case open på hovedkortet (om du har det). Hvis døra blir tatt av mens PCen står på starter en alarm Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Den knappen er totalt unødvendig. Fatter ikke vitsen. Ikke bry deg om den du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå